Da2rk Napisano 9 Maja 2016 Napisano 9 Maja 2016 Witam. Od dłuższego czasu siedze na necie i staram się wybrać rower dla mnie w budżecie do 2000 zł (ewentualnie 100/200zł dopłace). Póki co udało mi sie zebrać pare modeli rowerów. Prosiłbym o sklasyfikowanie od najlepszego do najgorszego Informuje tez ze jestem laikiem. Prosze też o nieco informacji o rowerach kands: tzn jakość wykonania ramy i w ogóle co nieco o firmie. Przy czym kross podoba mi się najbardziej Kands maestrokross evado 4.0Kellys cliff 50 Unibike flash gts Z góry bardzo dziękuję za pomoc
koralowakrowa Napisano 12 Maja 2016 Napisano 12 Maja 2016 Te forum to jakaś ściema, ja dodałem parę dni temu podobny wątek i zero odzewu http://www.forumrowerowe.org/topic/202500-do-2000-rower-gorski/?p=1841598Również jestem laikiem. Jeśli szukasz czegoś podobnego do 2000 to możemy poszukać wspólnie. Ja zastanawiałem się nad tymi modelami: Kross Level A3 2013 rok (1600)Kross Level a4 2013 rok (1700) Kross Hexagon X9 (1750)Kross Hexagon X4 (1210)orazHexagon R6 (1620)Hexagon R5 (1460)Ogólnie to przegapiłem okazje kupna roweru w promocyjnej cenie. Póki ci moją uwagę przykuły kross level a3 i a4.Ps.Mimo że jestem dyletantem, to powiem Ci, że nie kupowałbym rowerów z hamulcami szczękowymi, jeśli w tej samem albo nawet niższej cenie mogę mieć dobry osprzęt z hamulcami tarczowymi. Na moje oko to Kross Evado wygląda dobrze. Widzę że ty potrzebujesz raczej roweru do jazdy miejskiej.Powiem ci że te górskie z możliwą blokadą widelców/amortyzatorów są dobre i na drogi miejskie i polne. Jeździłem na takim jednym górskim firmy MERIDA i byłem zachwycony. On kosztował do 2000zł ale modelu nie pamiętam, niestety.