Skocz do zawartości

[1500 ZŁ] Nowy rower MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

to mój pierwszy post na forum, a tematyka rowerowa jest dla mnie mocno enigmatyczna dlatego proszę o wyrozumiałość :)

Przymierzam się do kupna roweru MTB do kwoty 1500 złotych (wiem, że w tej cenie to pseudo MTB). Rower służyć mi będzie do jazdy po mieście (ścieżki rowerowe) oraz na weekendowe wypady za miasto (lasy, łąki itp). Jeśli chodzi o moje warunki fizyczne to mam 191 cm wzrostu (długie nogi) i ważę 90 kg. Przeglądałem forum i bardzo spodobał mi się Kross Level A2 (jako, że jestem zielony w temacie i nie mam pojęcia o specyfikacji technicznej kieruję się jedynie opiniami innych osób ).

Jeśli jest coś wartego uwagi, przekraczające delikatnie mój budżet (+200zł), bardzo proszę o informacje.

Inne opcje, które przeglądałem:

Kross Level R2 

Kross Hexagon R4/R5

Kellys Spider 10

Rockrider 540

Tak jak pisałem na początku, nie znam się kompletnie dlatego wskazałem jedynie rowery o których cokolwiek czytałem. Proszę o pomoc i wskazanie najlepszej opcji w tej kategorii cenowej. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.

P.S.

Przy moim wzroście rama 23 będzie odpowiednia?

Napisano

Po mieście będę jeździł tyko do pracy i z powrotem (jakąś godzinę dziennie). Większą wagę przykładam na użytkowanie roweru poza miastem, w terenie. Stąd mój wybór. Przejrzałem te kilka pozycji i mam wrażenie, że im więcej się dowiaduję tym mniej wiem... Z tych pozycji co wymieniłem któraś się zdecydowanie wyróżnia? Czy może jeszcze coś innego byłoby lepszym wyborem?

Napisano

ja w niedzielę kupiłem Wheeler'a Priotron 400 z 2015 przecenionego na 1499PLN. Póki co zrobiłem nim jakieś 100km, głównie w mieście, na ścieżkach, ale też trochę w lesie, ścieżce szutrowej nad Wisłą itp. jestem mega zadowolony. Wszystko śmiga jak należy, jeździ się wygodnie. A w planach mam też dłuższe wycieczki z sakwami jak i w góry i jestem myśli, że raczej nie będę zawiedziony.