kocon.1990 Napisano 10 Kwietnia 2016 Napisano 10 Kwietnia 2016 Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na forum, a tematyka rowerowa jest dla mnie mocno enigmatyczna dlatego proszę o wyrozumiałość Przymierzam się do kupna roweru MTB do kwoty 1500 złotych (wiem, że w tej cenie to pseudo MTB). Rower służyć mi będzie do jazdy po mieście (ścieżki rowerowe) oraz na weekendowe wypady za miasto (lasy, łąki itp). Jeśli chodzi o moje warunki fizyczne to mam 191 cm wzrostu (długie nogi) i ważę 90 kg. Przeglądałem forum i bardzo spodobał mi się Kross Level A2 (jako, że jestem zielony w temacie i nie mam pojęcia o specyfikacji technicznej kieruję się jedynie opiniami innych osób ). Jeśli jest coś wartego uwagi, przekraczające delikatnie mój budżet (+200zł), bardzo proszę o informacje. Inne opcje, które przeglądałem: Kross Level R2 Kross Hexagon R4/R5 Kellys Spider 10 Rockrider 540 Tak jak pisałem na początku, nie znam się kompletnie dlatego wskazałem jedynie rowery o których cokolwiek czytałem. Proszę o pomoc i wskazanie najlepszej opcji w tej kategorii cenowej. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam. P.S. Przy moim wzroście rama 23 będzie odpowiednia?
grande1970 Napisano 10 Kwietnia 2016 Napisano 10 Kwietnia 2016 moim zdaniem do tych celów bardziej sie nada jakiś cross np. kand maestro, avangarde, lazaro, itp. mtb ma inną geometrię i w mieście jest normalnie niewygodny
kocon.1990 Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Napisano 10 Kwietnia 2016 Po mieście będę jeździł tyko do pracy i z powrotem (jakąś godzinę dziennie). Większą wagę przykładam na użytkowanie roweru poza miastem, w terenie. Stąd mój wybór. Przejrzałem te kilka pozycji i mam wrażenie, że im więcej się dowiaduję tym mniej wiem... Z tych pozycji co wymieniłem któraś się zdecydowanie wyróżnia? Czy może jeszcze coś innego byłoby lepszym wyborem?