xardas0909 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Witam, Obecnie jeżdżę rowerem Delta Zenith na kołach 28. Dobrze mi się nim jeździło, praktycznie na nic nie mogłem narzekać oprócz zbyt małej liczby przerzutek, aczkolwiek ten rower idzie dla ojca, a ja planuję zakup nowego. Mój budżet wynosi około 1200 zł, raczej nie chciałbym go przekraczać. Rower byłby jeżdżony ulicami, jak i w bardziej trudnych warunkach czyli lekki piach czy dróżki leśne (oczywiście normalnie przejezdnych). Od ziemi do krocza mam 85 cm, mierzę około 182cm, ważę 84kg (trochę zejdzie po świętach ) - czyli rama zapewne 19'. Ogółem w temacie rowerów jestem laikiem, poczytałem trochę forum, lecz trochę się pogubiłem. Do 1200 z nowych rowerów znalazłem http://allegro.pl/mocny-cross-2016-lazaro-integral-v2-men-2-x-acera-i6053815375.html Czy owy rower byłby dla mnie wystarczający? Szukałem również używek, jestem z lubelszczyzny, niedaleko Białej Podlaskiej, ale nie znam się zbytnio na rowerach i boję się że źle ocenię jego stan. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Pablo59 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 W tej kwocie za nowy sprzęt to dobry wybór. Wszedłbyś też na ramę 21" - ale zapas "wydmuszkowy" byłby niewielki, więc jeśli w planach trochę cięższego terenu to 19" jest rozsądna.
xardas0909 Napisano 2 Kwietnia 2016 Autor Napisano 2 Kwietnia 2016 Rozumiem, dzięki za odpowiedź. Ostatnie pytanko przed zakupem. Czy między integral v2 a v3 jest wielka różnica? I czy bardzo bym ją odczuł przy mojej jak to nazwać.. "rekreacyjnej" jeździe? Czy nie ma sensu pakować kolejnych 300 zł, bo od razu zaznaczam zawsze to 3 stówki w kieszeni Z góry dzięki.