smigaacz Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Witajcie Pisze bo nie mam wiedzy jestem początkującym cyklistą jaką kupić na wiosnę i jesień bluzę i kurtkę rowerową. Kurtka ma służyć aby nie przepuszczała wiatru i nie musi być przeciwdeszczowa ( lekki deszcz winna znosić ) z uwagi, ze nie jeżdżę gdy ostro pada. Użytkuję rower typu cross pól na pół droga / las prędkości do 30 km / h Szukam uniwersalnego zestawu z uwagi na budżet i na wiosnę jesień cieplejszą zimę jeśli tak mogę powiedzieć Jazda w temperaturach od 5 do 12 c Co ważne chciałbym aby zestaw oddychał tzn abym nie "zaparował od wewnątrz w nim" i był rozpinany na całej długości. Fajnie byłoby aby kurtkę można zwinąć i schować do plecaka torby rowerowej itp tzn wozić go z sobą a jeśli zajdzie taka potrzeba rozwinąć i założyć. Szukam ma fotach i bardzo dużo pojawia się nazw odzieży ENDURA oraz kurtki PAKAJAKA oraz kurtek BCm z Gamexu Proszę o porady wskazówki jak się ubierać i w co czyli jaki zestaw odzieży byłby dla mnie wskazany Z góry dziękuję Sławek
boozy Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Z budżetowych ciuchuch mogę polecić decathlonowe z serii 520. Ostatnio kurtka była na wyprzedaży za 199 zł, a bluza za 99 zł. Do tego potrzebna Ci jest 1 warstwa bielizny oddychającej np. Z serii 720 z osłoną na piersi. Wszystko super oddycha i jest przyjemnie przy intensywnej jeździe w temleraturze 0-12 stopni. Odradzam serię 500 oraz 300 bo niczym się nie różni od lidlowskiego softshellu. Endura robi super ciuchy, ale cena trochę odstrasza.
smigaacz Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Napisano 1 Kwietnia 2016 dzieki za odp juz szukam i interesuję sie Twoimi propozycjami
boozy Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Wybierz się osobiście do decathlona. Na miejscu są wyprzedaże końcówek serii, w internecie tego nie widać
smigaacz Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Napisano 1 Kwietnia 2016 a tak w ogóle bluza czy kurtka ? czy może razem ?