Squezzer_PN Napisano 30 Marca 2016 Napisano 30 Marca 2016 Witam wszystkich bardzo serdecznie!. Jest to mój pierwszy temat na forum rowerowym , w temacie rowerów jestem kompletnym laikiem , jeżdżę codziennie około 5km do pracy i do domu więc jeździć umiem Mam 188 cm wzrostu i ważę 88 kilo. Od kilku dni przymierzam się do zakupu roweru poniewaz mój obecny sprzęt jest w stanie bardzo złym.(Mam kross grand voyage)Mój 'profil' jazdy to dojazd do pracy w mieście (90% ścieżki rowerowe , około 5% kocie łby i 5% ziemia z blotem) oraz latem jazda po lesie z utwardzonym terenem . Bardzo rzadko , praktycznie nigdy zdarza mi się jeździć po miękkim/nieutwardzonym terenie lub piachuZależy mi na tym abym mógł do roweru zamontować bagażnik (na plecak do pracy) oraz błotniki. Mój obecny budżet to maksymalnie 2500zł . Podczas przeszukiwania internetu zdecydowałem , że rower typu MTB nie będzie zbyt dobrym wyborem więc zdecydowałem się na rower typu cross. Rama , do jakiej się przymierzałem to 23' unibike i było mi bardzo wygodnie , w 21 czułem luz i obawiałem się czy rama nie jest za mała (pewnie wynikało to z regulacji kierownicy , siodła itp ). Na razie wybrałem 3 modele Unibike Viper GTS: - rama 23'http://unibike.pl/vipergts.html Unibike Crossfire GTS - rama 23' http://unibike.pl/crossfiregtsdisc.html Oraz dzisiaj na forum znalazłem http://allegro.pl/rower-romet-orkan-21-5-0-hydraulika-hit-i6075464596.htmlTeraz pytanie:- Który z wyżej wymienionych rowerów jest najlepszy ? - Jeżeli kupiłbym rower na aukcji to jak wyglada kwestia gwarancji / pierwszego przeglądu gwarancyjnego ? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam