mix091 Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Dzień dobry wszystkim Jako, że przychodzi wiosna najwyższa pora kupić sobie w końcu jakiś rower. Odłożonych pieniędzy na ten cel mam ok +- 2000 PLN. Mam dość nietypowe rozmiary (wzrost 197cm, waga 75 KG) i będę potrzebował jakiejś większej ramy. Gdzie rower będzie eksploatowany? A więc głównie będę nim jeździł po ulicah, dogach rowerowych, drogach polnych i lasach (czyli generalnie wszędzie lol). Nie będę nim jakoś hardkorowo jeździł, ale chciał bym żeby dał rade w miarę bez problemów pokonać czasami jakiś trudniejszy teren. Generalnie jestem informatykiem i moje pojęcie na temat rowerów jest bardzo znikome i raczej chciał bym uniknąć kupienia jakiegoś sztynksu za 2k zł. Bardzo proszę o pomoc ludzi, którzy siedzą w temacie Pozdrawiam serdecznie mix091.
moszczan25 Napisano 28 Marca 2016 Napisano 28 Marca 2016 Proponuję Ci byś zainteresował się rowerem typu Cross. Są one przystosowane na drogi rowerowe, asfaltowe oraz w lekki teren. Polecam CI w takim wypadki Romet Orkan 5.0 M w rozmiarze 21 cali. Niestety jest on trochę droższy niż przewiduje Twój budżet - 2300zł na allegro. Ma powietrzny amortyzator, pełny osprzęt deore. Odpowiednik u konkurencji kosztuje z 4000pln. Orkany 5.0 z 2015 są obecnie na wyprzedaży dlatego taka niska cena -2300zł. Jeśli jednak nie masz skąd wziąć tych 300zł to jak najbardziej możesz brać model niżej Orkan 4.0. http://allegro.pl/rower-romet-orkan-21-5-0-hydraulika-hit-i6075464596.html
mix091 Napisano 28 Marca 2016 Autor Napisano 28 Marca 2016 O dzięki bardzo za odpowiedź. Tak 300zł jest jeszcze jak najbardziej akceptowalne, ale to już taka powiedzmy górna granica. Na pewno poszukam u siebie w mieście tego orkan 5.0 i spróbuję go przetestować. A jeszcze z MTB mogli byście mi coś doradzić, żebym mógł sobie porównać w sklepie cross vs mtb? Pozdrawiam mix091