Janusz159 Napisano 24 Lutego 2016 Napisano 24 Lutego 2016 Witajcie, zbliża się sezon, planuję zakup roweru crossowego. Jazda asfalt/utwardzony grunt/ścieżki leśne/sporadycznie lekki teren. Jestem raczej amatorem ale wg mnie Unibike ma ciut lepsze osprzętowienie. Prosiłbym o opinie czy warto dopłacić jakieś 300zl~ do unibika, tygodniowo średnio 150km. Unibike Kross Pozdrawiam
gtb Napisano 24 Lutego 2016 Napisano 24 Lutego 2016 Unibike jest lepszy (napęd 3x10 , korba ze zintegrowaną osią) i jeśli rzeczywiście masz różnicę 300zl to warto dopłacić (z linków wychodzi prawie 700zł). Ewentualnie zerknij jeszcze na Romet Orkan 5.0 http://allegro.pl/rower-romet-orkan-5-0-hydraulika-xt-mega-cena-i5988049836.html wypada najkorzystniej w stosunku osprzęt/cena (ma powietrzny amortyzator).
moszczan25 Napisano 24 Lutego 2016 Napisano 24 Lutego 2016 Moim zdaniem najlepiej wziąć Orkana, lecz jeśli wybór pada konkretnie między Kross a Unibike to warto dopłacić do Unibike
Janusz159 Napisano 24 Lutego 2016 Autor Napisano 24 Lutego 2016 Faktycznie pomyłka w różnicy. Po rabatach to jednak jest ok 600zł więc różnica dość duża, romet do mnie nigdy nie przemawiał. Więc jeżeli w cenach nic nie ulegnie zmienie w najbliższych dniach(a na to się nie zapowiada) to jednak zostanę przy krossie. @edit Chyba, że jednak pojawi się zdecydowana przewaga to coś tam wyskrobię jeszcze na ten cel, w sumie liczę, że to będzie sprzęt na lata.
Janusz159 Napisano 26 Lutego 2016 Autor Napisano 26 Lutego 2016 No dobra spróbuję raz jeszcze, może ktoś się odnieść do porównania Unibike Zethos GTS 2015 vs Romet Orkan 5.0?