Skocz do zawartości

[700-1000 szt.] Dwa rowery dla niej i dla niego

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

Na wstępnie jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o nowinki rowerowe, ale od pewnego czasu przymierzamy się z żoną na zakup pary rowerków dla siebie.

Opisze mniej więcej co i jak:

- Teren głównie dogi asfaltowe wiejskie + sporadycznie teren (wycieczki weekendowe)

- Dla swojego chciałbym doczepiać przyczepkę dla dziecka

Większych preferencji nie mam.

Ja: 175 cm, 94 kg, noga 73 cm

Żona: 165 cm, 65 kg, noga 73 cm

Pozdrawiam

Łukasz

Napisano

Proponuje zobaczyć Romet-y  Gazela 1.0  i Wagant 1.0 modele z 2015 roku można jeszcze znaleźć do 1000 zł za sztukę modele na 2016 rok to już 450 zł więcej http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5980495700&reco_id=5b1a2378-d89e-11e5-a33e-02e028c1d167&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16 Proponuje rowerki typu trekking bo w cenie   mają już błotniki bagażnik oświetlenie osłonę łańcucha

Napisano

1. Cross czy trekking?

2. długość nogi twoja / żony.

no i 3 - takich pytań jest tu już na pęczki ...

Nogi mamy długie na 73 cm a preferujemy raczej trekking jako typ roweru.

Napisano

Czyli ramy 17".

Do tysiąca ciężko będzie o rower nie z wolnobiegiem (ma mieć 3x8 przełożeń minimum) zwłaszcza że swoje ważysz ....

Od biedy dla żony , ale zdecydowanie dla ciebie nic co ma 3x7 ...

http://allegro.pl/spartacus-premier-28-aluminiowy-shimano-acera-2015-i5995782774.html    dla niej

http://allegro.pl/wypas-trek-alivio-senatore-v3-men-15-17-bialy-i5999157089.html  dla ciebie

możesz próbować szukać senatore v2 (będzie miał nie alivio a acera  -  i teraz chyba już nie do znalezienia)  w rozmiarze 17 lub czekać na dostawę z nowego sezonu ...

Jeśli wagant / gazela to na pewno nie wersja 1.0 ;   a 2.0 już wykracza poza budżet ...

Napisano

19" polecają znając długość nogi czy wzrost? (czy oba parametry?)

Na mój gust do wzrostu masz relatywnie krótkie nogi ....  A klejnotów chyba szkoda obijać o ramę ? :)

Napisano