DjKosmit Napisano 21 Lutego 2016 Napisano 21 Lutego 2016 Witajcie Na wstępnie jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o nowinki rowerowe, ale od pewnego czasu przymierzamy się z żoną na zakup pary rowerków dla siebie. Opisze mniej więcej co i jak: - Teren głównie dogi asfaltowe wiejskie + sporadycznie teren (wycieczki weekendowe) - Dla swojego chciałbym doczepiać przyczepkę dla dziecka Większych preferencji nie mam. Ja: 175 cm, 94 kg, noga 73 cm Żona: 165 cm, 65 kg, noga 73 cm Pozdrawiam Łukasz
Pablo59 Napisano 21 Lutego 2016 Napisano 21 Lutego 2016 1. Cross czy trekking? 2. długość nogi twoja / żony. no i 3 - takich pytań jest tu już na pęczki ...
fotofx Napisano 21 Lutego 2016 Napisano 21 Lutego 2016 Proponuje zobaczyć Romet-y Gazela 1.0 i Wagant 1.0 modele z 2015 roku można jeszcze znaleźć do 1000 zł za sztukę modele na 2016 rok to już 450 zł więcej http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5980495700&reco_id=5b1a2378-d89e-11e5-a33e-02e028c1d167&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16 Proponuje rowerki typu trekking bo w cenie mają już błotniki bagażnik oświetlenie osłonę łańcucha
DjKosmit Napisano 21 Lutego 2016 Autor Napisano 21 Lutego 2016 1. Cross czy trekking? 2. długość nogi twoja / żony. no i 3 - takich pytań jest tu już na pęczki ... Nogi mamy długie na 73 cm a preferujemy raczej trekking jako typ roweru.