Marcin_P. Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Mam mały problem z założeniem gripów boplight Race. Pierwszy raz skusiłem się na pianki, do tej pory jeździłem na gumowych skręcanych śrubkami. Przeczytałem na forum aby montować je na lakier, żeby zapobiec kręceniu się. Dziś poszedłem założyć je na kierownicę, jednak najpierw chciałem zobaczyć czy bardzo będą się kręcić bez lakieru. I tu moje dziwienie... Gripy wchodzą bardzo ciężko na kierownicę. Pierwszy raz spotkałem się z takim oporem. Gumy wchodziły lekko, skręcałem je i jechałem. Tutaj wcisnąłem pierwsze 1,5/2cm i dałem sobie spokój żeby nie uszkodzić pianki. Czy pianki mają tak do siebie, że będą wchodzić z takim oporem? Czy z lakierem wślizgną się łatwiej?
gtb Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 A jak je nakładałeś - na sucho ?? Zmocz wewnętrzną stronę gripów wodą z płynem do naczyń i wtedy zakładaj. Przez noc woda odparuje i powinno być OK. Jeśli są dobrze spasowane nie powinny się obracać .
Gość Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Daruj sobie lakier, trzymają się mocno same z siebie. Najlepszy jest płyn do mycia okien z alkoholem, daje poślizg a potem odparuje. Pryskasz na kierownicę,rozprowadzasz palcem i nasuwasz obracając chwyt. Ostatnio męczyłem się z piankami KLS, nie byłem w stanie ich ściągnąć bez użycia silikonu w sprayu.
jka Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Gripy wchodzą bardzo ciężko na kierownicę Tutaj wcisnąłem pierwsze 1,5/2cm i dałem sobie spokój żeby nie uszkodzić pianki. Czy to mniej więcej tak wyglądało Te wsunąłem na płyn do naczyń. Te na "alkohol izopropylowy" Te na WD-40 A te na płyn do mycia okien. I ty znajdziesz coś dla siebie jka
chudeusz09 Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 A piankowe skręcane? .... że tak podepnę się pod temat. Warte to uwagi?
Gość Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Ja miałem Boplight skręcane, genialne, naprawdę ciężko mi było się z nimi rozstać. Jeżeli nie patrzysz na wagę to kupuj.
chudeusz09 Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Na wagę nie patrzę bo moja koza i tak jest ciężka. Przyjrzę się im, dzięki za informacje.
GREEQ Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Trochę sprężonego powietrza i dasz rade beż żadnych smarowideł, ja tak zciągam i zakładam, idzie ekspresem...
Gość Napisano 27 Grudnia 2015 Napisano 27 Grudnia 2015 Ewentualnie proboj z trytytka, wkladasz w gripa opaske i nakladasz na kierownice, potem opaske wyciagasz. Powoduje to raz ze poslizg a dwa ze grip nie zaciska sie na kierownicy przy zakladaniu
jka Napisano 28 Grudnia 2015 Napisano 28 Grudnia 2015 Trochę sprężonego powietrza i dasz rade beż żadnych smarowideł, ja tak zciągam i zakładam, idzie ekspresem... Do ściągania że się tego używa wiedziałem, ale do zakładania ! Ba tylko rzadko kto ma kompresor w domowych warunkach, a płyn do naczyń czy okien raczej tak. Ciekawe czy takie sprężone powietrze z puszki (w aerozolu) by się nadawało jka
Marcin_P. Napisano 28 Grudnia 2015 Autor Napisano 28 Grudnia 2015 @jka, wyglądało to dokładnie jak na pierwszym zdjeciu Próbowałem na sucho, jutro będę miał trochę czasu to spróbuję na płyn
jka Napisano 28 Grudnia 2015 Napisano 28 Grudnia 2015 Spokojnie uda Ci się - zobacz u mnie poszło bez problemy. Tylko później daj temu chwilę spokojnie odpocząć (tak co najmniej dzień) by to co tam wlejesz mogło odparować lub zastygnąć jak to będzie np. lakier do włosów. jka
jka Napisano 2 Stycznia 2016 Napisano 2 Stycznia 2016 Nic się nie chwalisz czy się bezproblemowo udało założyć te chwyty. jka
Marcin_P. Napisano 3 Stycznia 2016 Autor Napisano 3 Stycznia 2016 Przepraszam Nie odzywałem się bo nie dotarłem jeszcze do piwnicy. W święta brak czasu, po świętach mróz -15 więc rower czeka a ja szykuję sprzęt pod lodowy. Może do sezonu rowerowego znajdę 5minut w końcu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.