wacek.dw Napisano 24 Września 2015 Napisano 24 Września 2015 Witam, przerobiłem już trochę tematu i wyselekcjonowałem 3 rowery które by mi najbardziej odpowiadały, ale który z nich wybrać...oto krótkie zestawienie 1. Crossway 20-v:- amortyzator: SR NEX HLO, skok 63 mm- przerzutka przód: Shimano M191- przerzutka tył: Shimano Acera-X- manetki: Shimano EZ fire 3/fire 8- korba: CW-XCC-T208 48-38-28 CG- kaseta: Sunrace CS8 11-32- piasty: OV alloy/OV cassette- hamulce: V-Brake Linear 2. Northec CALEDON VB:- amortyzator: SR NEX MLO P-700C 63mm- przerzutka przód: Shimano Acera FD-M360M6 - 3 speed- przerzutka tył: Shimano Alivio RD-T4000SGSL - 8 speed- manetki: Shimano Acera ST-EF-65- korba: Shimano Acera FC-M311 48x38x28T 175mm- kaseta: Shimano HG-41 11-32- piasty: Shimano HT-X800 F-R 32H QR- hamulce: VB Winzip Alu 3. Genesis Speed Cross SX 30:- amortyzator: Suntour NVX-DS-HLO, skok 75 mm- przerzutka przód: Shimano FD-M191- przerzutka tył: Shimano Alivio- manetki: Shimano SL-M310 Rapidfire Plus- korba: Shimano FC-M171C, 48/38/28T- kaseta: Shimano HG200-8, 12-32T- piasty: Formula DC-19/ DC-25- hamulce: tarcze 160 mm/160 mm Tektro Auriga Patrząc na powyższy osprzęt, to najlepiej chyba wypada Northec, Genesis z kolei ma tarczowe hamulce i ramę z twardszego alu 7005. Mnie z kolei najbliżej chyba do wyboru Meridy pomimo gorszego osprzętu ma chyba najlepszą ramę z tego co czytałem no i wiadomo marka sama w sobie. Naprawdę mam poważny dylemat który z nich wybrać... A może mecie jakieś inne propozycje? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi
Shiryu Napisano 24 Września 2015 Napisano 24 Września 2015 Marka w tym przedziale cenowym nie ma NAJMNIEJSZEGO przełożenia na jakość. Możesz co najwyżej liczyć na sprawdzoną (niekoniecznie dobrą, po prostu już znaną) politykę gwarancyjną.
wacek.dw Napisano 24 Września 2015 Autor Napisano 24 Września 2015 Czyli, jeśli dobrze rozumiem merida nie bedzie w niczym lepsza od konkurencji i lepiej skłonić się w kierunku lepszych podzespołów? W takim razie zostałby Northec lub Genesis, a między nimi chyba tylko różnica w hamulcach, tarczowe vs. vbrake, reszta podzespołów na podobnym poziomie. Czy tarczowe w tym przedziale cenowym będą coś warte?
Shiryu Napisano 25 Września 2015 Napisano 25 Września 2015 Zasadniczo największą zaletą tanich tarcz jest to, że ich wymiana na coś dobrego jest dużo tańsza niż w wypadku v-ek. Z tego powodu brałbym Genesisa.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.