Marq93 Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Witam, jestem nowym forumowiczem, nie ukrywam że konto założyłem głównie z tego powodu, iż chcę kupić rower i nie wiem jaki. Oprócz tego chciałbym bardziej zagłębić się w tematy poświęcone rowerom...ale nie o tym miałem pisać. Otóż chciałbym kupić rower nowy i niedrogi. Przejrzałem już sporą część ofert i miałbym pytanie odnośnie następującego sprzętu.. http://www.ceneo.pl/37417218#tab=spec Tak więc co to jest za firma i czy trochę na tym pojeżdżę? Jestem studentem, więc cena jak dla mnie wchodzi w grę jak najbardziej.. Teren po jakim się poruszam to głównie droga asfaltowa(i trochę gruntowej), ale jak to w niektórych regionach PL bywa- niekoniecznie jest to droga na szosówkę Może i to ważne-nie wiem, ale czasem lubię sobie robić dłuższe trasy...nawet po 200km, więc zwracam się do Was forumowicze z prośbą o poradę. Jak dotąd jeździłem rowerem bez żadnej amortyzacji, i nie mam pojęcia na co się zdecydować.. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i porady. Pozdrawiam
Endrju911 Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Jeśli zamierzasz jeździć głównie po asfalcie to lepszym wyborem będzie cross a nie MTB. Kolejna ważna rzecz jest taka ze powinienes szukac roweru na kasecie a nie wolnobiegu czyli minimum 8 przełożeń z tyłu, ze względu na znacznie większą wytrzymałosć i żywotność, tym bardziej że zamierzasz robić dłuższe trasy. Podaj wzrost i długość nogi po wewnętrznej stronie (mierzone od krocza do podłoża w pozycji stojącej)
Marq93 Napisano 17 Sierpnia 2015 Autor Napisano 17 Sierpnia 2015 Dzięki za radę... A więc tak: 86cm(długość wewnętrzna nogi) wzrost 174cm Na kasecie...to jest większa ilość biegów? No na rowerach to się tak nie znam...kiedyś dużo ich naprawiałem...ale właśnie nie wiedziałem jaki rodzaj brać pod uwagę... Jeśli możesz, to podasz jakiś link jak coś fajnego znajdziesz? Dzięki