Skocz do zawartości

[1500-2000] cross, trzy propozycje.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam zamiar kupic rower crossowy w podanym przeze mnie przedziale cenowym. Przeznaczenie to wycieczki po niezbyt wymagajacym terenie, ale sporadycznie bo dosc stromym i ciezkim dlatego zastanawiam sie czy nie bede potrzebowal hamulcow tarczowych, ale jestem kompletnym laikiem i licze bardzo na wasza pomoc. Modele, ktore teraz mnie interesuja to:

Ghost panamao x2

Kellys 70 cliff

Kross evado 3.0

Oczywiscie moga byc inne propozycje i jesli potrzeba to moge uzupelnic informacje.

Z gory dziekuje za pomoc.

Napisano

Sam dziś założyłem podobny temat, w końcu zdecydowałem się na na droższy rower i nie cross a mtb, ale gdybym miał kupić crossa za 2000 zł jak pierwotnie myślałem wybrałbym:

Northtec Caledon DB 

http://nrowery.pl/2015/cross/caledon-db - jak utargujesz to będziesz miał rower powiedzmy za 1999 zł, w tym pułapie cenowym jest to jedna z najlepszych opcji. 

Napisano

Witam, mam zamiar kupic rower crossowy w podanym przeze mnie przedziale cenowym. Przeznaczenie to wycieczki po niezbyt wymagajacym terenie, ale sporadycznie bo dosc stromym i ciezkim dlatego zastanawiam sie czy nie bede potrzebowal hamulcow tarczowych, ale jestem kompletnym laikiem i licze bardzo na wasza pomoc. Modele, ktore teraz mnie interesuja to:

Ghost panamao x2

Kellys 70 cliff

Kross evado 3.0

Oczywiscie moga byc inne propozycje i jesli potrzeba to moge uzupelnic informacje.

Z gory dziekuje za pomoc.

A co powiecie o ubibike crossfire za 1900zl. Czy warto dolozyc 250zl zeby miec hamulce hydrauliczne?

Napisano

Northtec jest lepszy równiez od tego Unibike'a, jeśli zamierzasz jeździć np w deszczu... trudniejszych warunkach niz płaski asfalt to hamulce hydrauliczne się przydadzą :) I Northtec je posiada.

Napisano

Wiec chyba wezme unibike, bo musze sie do roweru przymierzyc. Osprzet chyba nie jest o wiele gorszy? W sklepie odradzono mi ghosty w tym przedziale cenowym.

Napisano