Skocz do zawartości

[Do ok. 1300zł] Cross na miasto

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Hej wszystkim.

Poszukuję roweru crossowego do codziennej, szybkiej jazdy po mieście, głównie żeby spalić trochę kilogramów i mieć dobry dojazd na uczelnię i do pracy. Budżet do około 1300zł. Zależy mi na nowym modelu. Mam 176cm wzrostu, ważę coś koło 90 kilogramów, długość nogi 87cm.

Przeszukałem różne strony i fora rowerowe aby znaleźć jakieś ciekawe modele od różnych producentów i znalazłem takie coś:

Które z tych rowerów byście mi polecili, a które odradzili? A może znalazłyby się jakieś lepsze propozycje?

Fajnie by było jakbyście mogli ustawić w kolejności od najlepszego do najgorszego, aby w przypadku braku jakiegoś modelu wybrać coś innego.

Nie znam się za bardzo na modelach osprzętu. 

Rama o rozmiarze L 20' będzie odpowiednia dla mnie w rowerze crossowym? W MTB 20' i kołach 26' nie było problemu. Czy rama 21' przy kołach 28' nie będzie stanowiła dla mnie problemu? Czy lepiej wybrać ramę 19' do kół 28'?

Dobrze by było również jakbym mógł dostać rower na terenie Trójmiasta, ale zamówienie z Allegro czy innej strony nie stanowi dla mnie problemu.

Napisano

W grę powinien wejść Kands Maestro, Lazaro Integral v2, Remiro. Wybieraj właśnie z tej trójki chociaż jak kojarzę to pochodzą one od tego samego producenta. Ta trójka ma najlepszy osprzęt spośród wymienionych przez Ciebie.

Napisano

Zdecydowanie jeśli ta pula (1300)  wchodzi w grę to kands maestro nie  ma konkurencji. Problemem jest wielkość ramy.

Jeśli dobrze się zmierzyłeś, to przy tym samym wzroście co ja  masz nogę dłuższą o 1 cm.

Ja dosiadam maestro 19" - pozycja jest pochylona, ale bez przesady i mi odpowiada. Siodło mocno wysunięte do góry. (widać to na zdjęciu w garażu) . Przy twojej wadze chyba bałbym się wysuwać je jeszcze 1 cm wyżej - więc wygląda że przy ramie 19 sztyca byłaby do wymiany na dłuższą .Pewnie jeszcze długość ramion ma tu swoje znaczenie co do wypadkowej pozycji...