Skocz do zawartości

[MTB]max 1100zl

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam planuję zakup roweru do kwoty max 1100zl. nie znam się na tym za bardzo mam 182cm wzrostu i ważę ok 83kg z tego co wyczytałem odpowiednia rama dla mnie to 19"? szukałem rowerków i znalazłem kilka pozycji chciałbym żebyście się wypowiedzieli i doradzili. Rower będzie służył do jazdy bardziej rekreacyjnej troszkę szosa troszkę leśne ścieżki proszę o pomoc

http://allegro.pl/agresor-kands-energy-1100-26-sh-acera-okazja-3d-i5532507728.html

ten bardzo mi się podoba i jest w mojej granicy cenowej ale ma wolnobieg a nie kasete czytałem ze dużo lepsza jest kaseta? reszta osprzętu mogła by być?

http://allegro.pl/rower-26-21-romet-rambler-4-0-mtb-2014r-w-wa-i5510629531.html

ten ROMECIK też super troszkę przewyższa moje założenia cenowe ale z drugiej strony troszkę dołożyć i by był? do tego ma dużo punktów serwisowych więc z ewentualną naprawą nie było by problemu?

http://allegro.pl/kross-hexagon-x-1-l-i5526051794.html jeszcze ten wchodziłby w grę 

jestem zielony prosze Was o pomoc. Jakiś czas temu odremontowałem stary rower olprana ma chyba kilkanaście lat ale jeździ lecz boję się nim jechać gdzieś dalej bo wiadomo... jeszcze co odpadnie i co? :) tak czy siak złapałem bakcyla i chciałbym rowerek niedrogi i jazdy rekreacyjnej nie jestem zaś tak strasznie wymagający. 

Napisano

Ten romet 6.0 fajny podoba mi sie tlko czy hamulcetarczowe w tym przedziale cenowym bedajakosciowo ok? Czy lepsze vbrake? Macie jeszcze jakies propozycje?

Napisano

Remiro ma lepszy osprzęt, niż ten Romet, a Romet osprzetowo wypada praktycznie tak samo jak Kands ale jest 150zł droższy (różnica tylnej przerzutki na korzyść Kandsa a przedniej na korzyść Rometa), w tej cenie lepiej V-brake tym bardziej, że to są tarczowe ale mechaniczne a nie hydrauliczne. Nie można mieć dobrych tarczówek w rowerze za 1100zł

Napisano