Skocz do zawartości

[kaseta] Shimano Alivio CS-HG400-9 11-34T + dobór łańcucha pod nią

koddi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Serwus.

Przede mną rowerowa wyprawa, chcę zmienić łańcuch na nowy bo na Shimano Alivio CS-HG400-9 11-34T wykręciłem już 500 km łańcuch Shimano CN-HG53....
Chciałbym poprosić o pomoc doborem łańcucha pod kasetę dodam tylko że rower to Kross R4.

Zastanawiałem się nad łańcuchem Campagnolo Record 9rzędowy.Ultra Narrow

Napisano

Zastanawiałem się nad łańcuchem Campagnolo Record 9rzędowy.Ultra Narrow

I na tym zdaniu należy zakończyć wątek... ;)

Napisano

OK załapałem ... sorki nie mam takiego doświadczenia kolego jak Ty....Domyślam się że łańcuch powinien mieć oznaczenie HG .... ? To aktualnie mój ulubiony sklep nie ma na stanie łańcuchów z grupy shimano .... a o sram i kmc różne opinie słyszałem

Napisano

@@mmisiek9612, W przypadku HG-53 i ciężkiej nogi jest to całkiem możliwe, chociaż faktycznie jest to dystans bardzo krótki. Miałem dwie sztuki - taki sobie... Do rekreacji.

@@koddi, Z C9 Record nie mam osobistych doświadczeń, ale opinie na forum wskazują, że jest to najlepszy łańcuch dostępny na rynku. W zeszłym roku popełniłem błąd, kupiłem Connex'a i mam problemy.

Napisano

A co tu oszczędzać? Wydasz na sensowny łańcuch więcej niż kosztowała ta kaseta, więc jeśli obecny nie jest klasy „gumki od majtek” to IMHO jedź do oporu. Jakby to była jakaś droga kaseta to można się bawić w 2-3 łańcuchy.

PS. Też kupiłem Connex i nie mam problemów ;) Może warto napisać jaki konkretnie model łańcucha i co to za problem...

Napisano

Po ilu tysiącach kilometrów ją zniszczy?

Mam nieodparte wrażenie, że niektórzy popadają w ostrą paranoję z tą wymianą łańcucha...

Napisano