Skocz do zawartości

[2200][29]Rower dla osoby 140kg

Agaiwo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość :)

Szukam roweru MTB na kołach 29", problem polega na tym, że ważę 136kg. W sklepie rowerowym powiedzieli mi, że taki rower musi mieć homologację wagową do 140-150kg. Podali jakieś tam propozycje Rometa, ale bez homologacji, bo tych z homologacją nie mieli.

Nie znam się na rowerach, ale chciałbym zrzucić paręnaście kilo jeżdżąc po lesie z dzieciakami, lub z kumplami na wycieczki.

Prosiłbym o jakieś propozycję rowerów, które utrzymają moją masę.

Z góry pozdrawiam ;)

Gość HydraulicznyCyborg
Napisano

Unibike mają dmc do 140 kg

Napisano

Mam revela 29er z 2013. Teraz ma wprawdzie trochę lżej, ale przez pierwsze kilka miesięcy musiał radzić sobie z podobnymi obciążeniami wagowymi (nawet o 2-3 kg więcej). Wymieniłem: pedały (skrzypiały - czyszczenie i smarowanie na długo nie pomagało), łańcuch i kasetę (zużycie), hamulce (chciałem mieć lepsze), no i w tym roku zainwestowałem w nowy amorek. Tu niestety kolega PrzemoWal ma rację, przy tej wadze amor xcm sprężynowy w porównaniu do powietrznego to kolosalna różnica. Mój giant w specyfikacji miał podaną maksymalną wagę rowerzysty 136kg + 25kg na ładunek. Giant, unibike, romet - rowery z tych firm powinny dać radę :-)

Napisano

Unibike ma homologacje cos kolo tej wagi, brat ma ( wazy 85 kg co prawda ale z roweru jako roweru jest zadowolony ), natomiast sam miałem kiedys revela, poźniej miał go brat a teraz jeździ na nim ojciec ( chłop 185 cm , 120 kg wagi ) i dalej daje rade. Co prawda jest to rower jeszcze na kole 26", ale swego czasu brat jeździł na nim z sakwami i nieźle go doładowywał.

Ale w razie czego to w przypadku unibike moga Ci uznać gwarancje jakby co :) Jak zaczniejsz jeździć to schudniesz kilka kilo i bedzie git.

pozdro

Napisano

Dzięki wszysktim za pomoc, wybiorę Unibike jednak :)