Agaiwo Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 Witam! Jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość Szukam roweru MTB na kołach 29", problem polega na tym, że ważę 136kg. W sklepie rowerowym powiedzieli mi, że taki rower musi mieć homologację wagową do 140-150kg. Podali jakieś tam propozycje Rometa, ale bez homologacji, bo tych z homologacją nie mieli. Nie znam się na rowerach, ale chciałbym zrzucić paręnaście kilo jeżdżąc po lesie z dzieciakami, lub z kumplami na wycieczki. Prosiłbym o jakieś propozycję rowerów, które utrzymają moją masę. Z góry pozdrawiam
grande1970 Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 polecam giant29 er revel 0 (jest model 2015) - wytrzyma choć trochę droższy http://www.giant-bicycles.com/en-in/bikes/model/revel.29er.0/19092/77100/ omijaj krosa
PrzemoWal Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 Przy takiej masie to raczej szukać coś z amortyzatorem powietrznym bo xcm raczej długo nie pociągnie.
jacool Napisano 23 Czerwca 2015 Napisano 23 Czerwca 2015 Mam revela 29er z 2013. Teraz ma wprawdzie trochę lżej, ale przez pierwsze kilka miesięcy musiał radzić sobie z podobnymi obciążeniami wagowymi (nawet o 2-3 kg więcej). Wymieniłem: pedały (skrzypiały - czyszczenie i smarowanie na długo nie pomagało), łańcuch i kasetę (zużycie), hamulce (chciałem mieć lepsze), no i w tym roku zainwestowałem w nowy amorek. Tu niestety kolega PrzemoWal ma rację, przy tej wadze amor xcm sprężynowy w porównaniu do powietrznego to kolosalna różnica. Mój giant w specyfikacji miał podaną maksymalną wagę rowerzysty 136kg + 25kg na ładunek. Giant, unibike, romet - rowery z tych firm powinny dać radę :-)