Agnieszka22 Napisano 18 Czerwca 2015 Napisano 18 Czerwca 2015 Witajcie Potrzebuję kupić rower w granicach 500-700 złotych. Taki, w którym mogę spokojnie zamontować siedzonko dla małego dziecka (18 miesięcy) żeby móc zamontować sakwy z tyłu i razem z nim podróżować, zarówno w krótkie trasy jak i dłuższe. Którym będę poruszała się zarówno po asfalcie jak i po puszczy i lesie. Taki który będzie przypominał wyglądem miejski, ale miał parametry górskiego wybaczcie za opis, ale jestem totalnym laikiem tej sprawie, liczę na Waszą pomoc pozdrawiam
alagor96 Napisano 19 Czerwca 2015 Napisano 19 Czerwca 2015 Proponuję trekinga, w tej cenie tylko używanego, trzeba będzie dobrać ramę, więc podaj wzrost, a najlepiej długość nogi.
Pablo59 Napisano 19 Czerwca 2015 Napisano 19 Czerwca 2015 Taki który będzie przypominał wyglądem miejski, ale miał parametry górskiego Kiedyś była taka reklama .... takie rzeczy tylko w Erze ..... Ale Ery już nima
weland Napisano 20 Czerwca 2015 Napisano 20 Czerwca 2015 tak, jak alagor napisał - trekking. Z tym, że jest jeszcze jeden szczegół - możesz mieć problem z montażem sakw i fotelika jednocześnie. U mnie np. da się albo jedno albo drugie (fotelik hamax, sakwy kross pannier bag). Chyba, że fotelik chcesz montować z przodu (co moim zdaniem nie jest najlepszym rozwiązaniem).
Agnieszka22 Napisano 21 Czerwca 2015 Autor Napisano 21 Czerwca 2015 Proponuję trekinga, w tej cenie tylko używanego, trzeba będzie dobrać ramę, więc podaj wzrost, a najlepiej długość nogi. mam 167 cm wzrostu, ale długość nogi to muszę sobie zmierzyć Weland, myślałam raczej o foteliku z przodu
weland Napisano 21 Czerwca 2015 Napisano 21 Czerwca 2015 myślałam raczej o foteliku z przodu poczytaj wszystkie za i przeciw takiemu rozwiązaniu. Ja osobiście jestem przeciwnikiem wożenia dziecka z przodu zwłaszcza jeżeli jeździsz po lesie. Latem i wiosną jest naprawdę dużo robactwa, które w przypadku takiego rozwiązania lądują na dziecku.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany