Skocz do zawartości

[wyprawa] ciekawa trasa pojezierze drawskie?

pmarszal84

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam;

moze ktos polecic jakas trase na pojezierzu drawskim? planuje wypad tam na 1-2 dni, mysle o trasie ok 70km na jeden dzien, 130 - dwa dni. Interesowalaby mnie trasa jak najmniej ruchliwa, jak najbardziej dzika i najlepiej zero asfaltu, im wiecej roznic w wysokosciach terenu tym lepiej. Nie straszne mi trudniejsze trasy, nie jestem niedzielnym rowerzystom :-) byleby nie niesc lub prowadzic roweru za dlugo :-)

Bede w tamtych okolicach pierwszy raz i jestem zielony co i jak, bede wdzieczny za wszelka pomoc.

A i nocleg moze ktos polecic gdzies? myslalem o czaplinku lub bornym sulinowie- myslicie ze tondobry pomysl na baze ?

pzdr piotr

Napisano

W tamtym roku zrobilem sobie maly kursik wlasnie do Czaplinka i z Czaplinka na drugi dzien.

http://mojerowerowanie.blogspot.com/2014/08/gryfice-czaplinek-105-km.html

Polecam nocleg nad jeziorkiem w osrodku Kusy Dwor. Ich dane wygooglujesz sobie bez problemu.

Ich lokalizacje mozesz zobaczyc na moim sladzie z wyprawy na Endomondo:

https://www.endomondo.com/workouts/384423995/9725736

Maja tam domki campingowe oraz hotelik. Wieczorem po calym dniu rowerowania mozna usiasc z piwkiem na molo i odpoczac ;)

Terenow do jazdy nie polece, bo jechalem w wiekszosci asfaltami, ale malo ruchliwymi. Jednak tam jest masa miejsca do jazdy - cos sobie znajdziesz :)

Powodzenia.

Napisano

Witam,
dzieki za podpowiedzi.
Poligon i tereny wojskowe, z mapa mam nadzieje ze ominę. Naprawdę tak łatwo przez przypadek wjechać na teren wojskowy?
A może ktoś polecić jak najbardziej "górskie" okolice w tamtych stronach? 

Gdzie bardziej "górsko" i piękniej ? okolice bornego sulinowa czy czaplinka? a moze tu i tu jest super ? 

Czy wie ktoś czy są w okolicach czaplinka lub bornego trasy podchdzące pod singletracki? chodzi mi oto żeby trasa nie była tylko zwykła leśną drogą, fajnie jak choć chwilami jest to wąska ścieżka.