Particle Napisano 8 Czerwca 2015 Napisano 8 Czerwca 2015 Witam. Ogólnie rzecz biorąc jestem osobą wysportowaną i potrzebuję roweru do weekendowych wypadów na trasy rzędu 100-120 km. Potrzebuję roweru głównie na szosę ale jako, że mieszkam na jurze krak-czest to fajnie by było czasem zboczyć z kursu i wjechać gdzieś w las. Dróg leśnych u nas nie brakuje . Bardzo podoba mi się Merida Cyclo Cross. Zastanawiam się jednak jaka jest różnica między wersją 300, wersją 500, a cyclo cross 4. Poza tym jak taki kolarska kierownica sprawuje się na długich trasach. Czy jest to wygodne? I ogólnie prosiłbym was o podawanie alternatyw. Co wy byście kupili mając budżet 5000-5500 zł? Z góry dziękuję - Marcin A co myślicie o Giant Revolt?
sephiroot Napisano 8 Czerwca 2015 Napisano 8 Czerwca 2015 cyclocross - przełaj [to czego szukasz] cross - turystyka [tego nie chcesz] Szukaj na forum wątków o przełajach. Przykładowo. Producenci: Focus, Ridley, Haibike, Giant, Planet X, Rose, Cube, Raleigh Przeglądnij ich oferty i wypisz co Ci wpadło w oko Kierownica kolarska jets wygoda. Będziesz mieć na początku dziwne odczucia. Zastanów się czy koniecznie chcesz plastik czy wystarczy aluminium. Hamulce tarcze czy V.
Particle Napisano 8 Czerwca 2015 Autor Napisano 8 Czerwca 2015 Ogólnie to ten Focus http://www.bunnyhop.de/en/bikes/road/focus-mares-ax-ltd-di2-20156?info=19601 i ten Ridley http://www.bike4race.pl/product-pol-536-Rower-przelajowy-RIDLEY-X-BOW-10-DISC-kolor-1504BM-Shimano-105-.html mi się podobają. Jednak ciężko jako laikowi powiedzieć czym się różnią np. od wspomnianej Meridy CycloCross 500. Hamulce - preferuję jednak tarczę czego niestety brak w tym Focusie. I o co chodziło z tym czy preferuję plastik czy aluminium?
sephiroot Napisano 8 Czerwca 2015 Napisano 8 Czerwca 2015 Rama z włókna węglowego (plastik/carbon/karbon) czy aluminiowa. No i czy używane/nowe, lokalnie/z zagranicy, sklep/internet. Jakie masz wymiary - od razu ludzie ci dobiorą ramę. Opisz też swój styl jazdy, na czym wczesniej jeździłeś, itd.
Particle Napisano 8 Czerwca 2015 Autor Napisano 8 Czerwca 2015 Rama - wiadomo musi być lekka ale tutaj liczy się dla mnie też trwałość i żebym też zmieścił się mniej więcej w cenie. Używany ale zadbany jak najbardziej. Z zagranicy tylko nowy towar. 175 cm, 69 kg. Styl jazdy hmmm ciężko amatorowi określić swój styl . Jeździłem góralem. Z czasem jednak zauważyłem, że więcej jeżdżę po asfalcie (jakieś 75% czasu) stąd ten wybór żeby zmienić na cyclocross'a. Ogólnie lubie podjazdy i wspinanie się pod górki. Dodam, że co do ramy to musi być lekka ale 1 czy 2 kg różnicy to dla mnie żadna różnica. A co myślicie o tym? http://www.raleigh.pl/rower/204 Te podzespoły APEX'a są ok? Gdybyście mieli to porównać do Meridy CycloCross 500 opartej na Shimano... . Ta bestia. Lekka na 29-tkach http://www.rosebikes.pl/bike/rose-pro-dx-cross-2000-772640/aid:772643#n-12W0s-12W0t-12W0u-12W0v-12W0w-12W0x-12W0z-12W10-12W11-12W12-12W13-12W14-12W15-12W16-12W17-12W18-12W19-12W1A-12W1B-12moH-12myQ-12myR-12myS-12myT
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.