Skocz do zawartości

[do 1000zł] MTB do codziennej jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie! Jestem nowy na forum, dlatego się przedstawię, Kuba, lat 21, mieszkam na Warmii Mazurach w miejscowości Pisz.

Chciałbym na początku napisać iż jestem absolutnym amatorem jeśli chodzi o rowery. Mam jeden jeszcze komunijny, wysłużony rower, dlatego przymierzam sie do kupna czegoś nowego.

Może na początek moje wymiary: 190 wzrostu, 90kg wagi.

Szukam UŻYWANEGO roweru MTB do kilku-kilkunasto kilometrowych "spacerów" po asfalcie i leśnych dróżkach. Nie wymagam niczego specjalnego, bo pieniedzy za wiele na to nie mam. Chciałbym mój przyszły rower był w miare dobrej marki, dlatego wszystkie "biedronkowe" i tanie nowe rowery odpadają. Zależy mi na w miare wygodnej, lekkiej i przyjemnej jeździe. Bardzo bym prosił o podanie kilku modeli rowerów, które jestem w stanie kupić do 1000zł (oczywiście używane).

Mam jeszcze jedną wątpliwośc, a mianowicie opony. Nie bardzo wiem na jakie się zdecydować, bo tak jak pisałem chciałbym poruszać się rowerem po asfalcie jak i po polnych drogach (z przewagą asfaltu).

Napisano

Szczerze mówiac nie widzę różnicy miedzy MTB a crossowymi :) więc moze być :)

To w takim razie skąd w ogóle pomysł na kupno roweru MTB? Abstrahując od tego że tak naprawdę MTB za 1000zł to tylko iluzja roweru MTB, to czy na Warmii wyrosły góry? O jakimś ambitniejszym terenie też ani słowa, choć na pewno da się tam "ostrzej" pojeździć, więc tak z ciekawości skąd się to bierze?

Napisano

Pisałem, że jestem totalnym amatorem :) A MTB wygląda jak typowy rower :D Nie zamierzam ostrzej jeździć, chodzi mi o spacerową jazdę

Napisano

No to proponuję przegląd tematów "cross do 1000 zł"  i w efekcie w tej kwocie standard: spartacus 3.0 lub kands cross 1100 -  o ile nie masz ochoty na przekopywanie forum  :)

Rama pewnie 21"

Albo pozostaje szperanie w używkach ...

Napisano