Hydralny Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 Witam serdecznie! Jestem nowy na forum, dlatego się przedstawię, Kuba, lat 21, mieszkam na Warmii Mazurach w miejscowości Pisz. Chciałbym na początku napisać iż jestem absolutnym amatorem jeśli chodzi o rowery. Mam jeden jeszcze komunijny, wysłużony rower, dlatego przymierzam sie do kupna czegoś nowego. Może na początek moje wymiary: 190 wzrostu, 90kg wagi. Szukam UŻYWANEGO roweru MTB do kilku-kilkunasto kilometrowych "spacerów" po asfalcie i leśnych dróżkach. Nie wymagam niczego specjalnego, bo pieniedzy za wiele na to nie mam. Chciałbym mój przyszły rower był w miare dobrej marki, dlatego wszystkie "biedronkowe" i tanie nowe rowery odpadają. Zależy mi na w miare wygodnej, lekkiej i przyjemnej jeździe. Bardzo bym prosił o podanie kilku modeli rowerów, które jestem w stanie kupić do 1000zł (oczywiście używane). Mam jeszcze jedną wątpliwośc, a mianowicie opony. Nie bardzo wiem na jakie się zdecydować, bo tak jak pisałem chciałbym poruszać się rowerem po asfalcie jak i po polnych drogach (z przewagą asfaltu).
alagor96 Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 Bierz crossa albo trekkinga, mtb słabo się nada. Mogę polecić Kands Maestro, powinno udać się go kupić w tej cenie.
Hydralny Napisano 17 Maja 2015 Autor Napisano 17 Maja 2015 Szczerze mówiac nie widzę różnicy miedzy MTB a crossowymi więc moze być
Pablo59 Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 To popatrz (na przykład) na ilość zębów w tarczach z przodu czy szerokość opon ...
modrzew Napisano 17 Maja 2015 Napisano 17 Maja 2015 Szczerze mówiac nie widzę różnicy miedzy MTB a crossowymi więc moze być To w takim razie skąd w ogóle pomysł na kupno roweru MTB? Abstrahując od tego że tak naprawdę MTB za 1000zł to tylko iluzja roweru MTB, to czy na Warmii wyrosły góry? O jakimś ambitniejszym terenie też ani słowa, choć na pewno da się tam "ostrzej" pojeździć, więc tak z ciekawości skąd się to bierze?