Skocz do zawartości

[ 1200-1500 ] rower trekingowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie mam zbyt dużego doświadczenia, ostatni rower kupiłam 15 lat temu i w najbliższym czasie planuję kupno nowego do 1500 złotych max. Przeważnie zamierzam nim jeździć po drogach rowerowych w mieście, ale wiadomo jak to czasami wychodzi może kilka razy do roku zboczę trochę z tras rowerowych. Ogólnie dystanse przewiduję na nie dłuższe niż 40-50 km. Ogólnie zainteresował mnie model http://skiteam.pl/rowery/2246-rower-hercules-trekking-21-s12.html . Jak go oceniacie-warto w niego zainwestować zważając na moje potrzeby, czy raczej dobrać coś innego ?

Napisano

Witam

Podstawowe informacje - czy zamierza Pani jeździć z sakwami, coś na bagażniku, fotelikiem dla dziecka itp ?  Drugie, czy rama ma być męska czy damka ?

Napisano

Witam

Podstawowe informacje - czy zamierza Pani jeździć z sakwami, coś na bagażniku, fotelikiem dla dziecka itp ?  Drugie, czy rama ma być męska czy damka ?

Ogólnie nie jestem niską dziewczyną, mam 183 cm wzrostu. Rama mnie nie interesuje czy bedzie meska czy damska. Nie bede jezdziła z fotelikiem ani sakwami.

Męska rama 21" ? ? ?

Na wszelki wypadek poprosimy o wzrost i odległość od podłogi do krocza na bosaka ...

Wzrost 183, długość nóg 93 cm- raczej nie należę do niskich dziewczyn. Rama mnie za bardzo nie interesuje czy bedzie meska czy damska.

Napisano

No to fakt - patrzyłabyś na mnie z góry :)

21 biegów, zatem zapewne wolnobieg, przerzutki prawie najniżej jak się da od shimano ... 

Za te pieniądze można znaleźć coś mniej markowego a lepiej wyposażone.

Trekking z uwagi na bardziej wyprostowaną pozycję ? Czy inne uwarunkowania nie pozwalają myśleć o crossie ?

Napisano

Nie bede jezdziła z fotelikiem ani sakwami.

W takim razie ja bym postawił na rower crossowy - na pewno będzie lżejszy gdyż w standardzie nie posiada bagażnika, jakichś koszyków, lampek na dynamo, ciękich błotników itp.