Skocz do zawartości

[rower] jaki ATB do 500 zl dla amatora do jazdy głównie miejskiej?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wzrost - 180 lub nieco wiecej.

Waga - ok. 65 kg.

Czesc, jestem zielony w temacie rowerow, jednak potrzebuje jakis kupic, wiec uznalem, ze najlepiej bedzie sie poradzic na forum rowerowym. Mam kilka pytan. Otoz po nizbyt milych doswiadczeniach z rowerami ze sklepow typu tesco (to dziwne...) uznalem, ze moze z rowerami jest jak z np. komputerami, i nie oplaca sie kupowac gotowych, a najlepiej je zlozyc z pozbieranych czesci?  Od razu mowie, ze raczej bym sobie samodzielnie z takim montazem nie poradzil.Pomimo iz jestem dosc wysportowany, to jadac na takim tescowym rowerze musialem niezle sie napocic, zeby dogonic jakiegos grubaska na lepszym rowerze, ktory sobie spokojnie jechal  :P Czytajac FAQ i spis rowerow, uznalem, ze potrzebuje chyba roweru ATB. Zwykly rower do amatorskiej jazdy, glownie po miescie, parkach, ale kto wie, jestem mlody, moze zdecyduje sie kiedys na jakies dluzsze wycieczki, wiec typ "miejski" raczej nie jest dla mnie. Napisalem "do 500 zl", bo tyle moge mysle maksymalnie wydac, co nie oznacza, ze nie wolalbym mniej. Nie potrzebuje mega scigacza, po prostu roweru, ktorym mozna przyjemnie pojezdzic, bez katowania sie z nim, nie wiem ile trzeba pieniedzy wylozyc, zeby czegos takiego moc wymagac. Na koniec, prosilbym o pomoc z tym, gdzie najlepiej taki rower kupic, jesli jakis polecicie  :)

Napisano

serio zwykly, w miare ogarniety rower tyle kosztuje? :P znajomi z takimi rowerami z tego co pamietam placili w granicy 500-1000 zl, a podejrzewam, ze i tak kupili im to rodzice bez wiedzy w decathlonie czy gdzies, myslalem, ze ktos kto sie na tym zna, moze cos w miare porzadnego ogarnac po nizszej cenie. ale w takim razie ile trzeba by bylo zaplacic mniej wiecej? I jakis ewentualny przyklad roweru bym prosil? :)

Napisano