Skocz do zawartości

[1000-1200] Rower MTB dla kobiety

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

jako, że jestem raczej zielona w tematyce rowerowej zwracam się do Was z wielką prośbą o pomoc.

Chcę kupić rower (chyba MTB) do jazdy po szosie, lesie, górkach (m.in. trasy rowerowe w Bieszczadach).

Mam 168 cm wzrostu i ważę 60 kg. Budżet jaki chce przeznaczyć na zakup roweru - do 1000-1200 zł

Już od jakiegoś czasu rozglądam się, czytam fora internetowe, jednak ciężko się na coś zdecydować.

Myślę o takich markach jak: Romet, Merida, Kross, Mbike, jednak czy moglibyście podsunąć mi jakieś konkretne modele warte polecenia?

Z góry baaaardzo dziękuję! :)

Proszę jeszcze o informację jaki rozmiar ramy byłby dla mnie odpowiedni.

Napisano

Cześć.

W tym przedziale cenowym rower będziesz miała na prównywalnym osprzęcie więc , który z nich nie wybierzesz bedzie w Twoim przypadku dobrym rozwiązaniem. Ma Ci sie podobać wizualnie i trzeba o niego dbać.Odpuść sobie tylko marne markeciaki. Te firmy ,które podałaś są wporzo. Ja osobiście bym zaczął od Romet , Kross , Mbike , Merida.

Na co bym zwrócił uwagę aby taki rower miał przynajmniej 8 biegów. Moja propozycja to możesz jeszcze sobie zobaczyć rowery Kands.

lekki-rower.blogspot.com

Napisano

Proponuję nawet nie patrzeć na te rowery, które mają 3x7 przełożeń...

http://allegro.pl/profejsonal-mtb-lazaro-ev-3-alivio-suntour-2014-d-i5309837754.html?source=mlt to na dziś chyba opcja najkorzystniejsza osprzęt / cena .

Internetu nie ma się co bać ( gdybyś miała wątpliwości ) -  a dostajesz osprzęt  o parę klas lepszy niż za te same pieniądze w stacjonarnym.

Chyba że "imidż" wymaga napisu na ramie - ale wtedy podnieś budżet o 600+ zł i będziemy radzić :)

Napisano

Tak jak kolega wyżej napisał 3x8 to podstawa .Te Meridy mają 3x8 ale zaproponowany rower przez kolegę ma lepszy osprzęt , amortyzator.

Dlatego wczesniej zaproponowałem Kands.

lekki-rower.blogspot.com

Napisano