Durden Napisano 29 Kwietnia 2015 Napisano 29 Kwietnia 2015 Witam tak jak w temacie, który z tych rowerów będzie mial lepsze osiągi. Jak przedstawia się ta rama w meridzie? Ktoś ma któryś z tych rowerów może coś powiedzieć na ten temat?
dywyn Napisano 29 Kwietnia 2015 Napisano 29 Kwietnia 2015 Rama w Meridzie jest ciężka, a tym samym sam rower waży więcej niż przeciętna szosa w tej cenie. W zamian oferuje lepszą aerodynamikę, tylko czy poczujesz różnicę. Tylny hamulec umieszczono w dolnej części ramy co na pewno sprawi, że będzie działał gorzej niż standardowy (nacisk na klamkomanetce). Zwróc uwagę, że Giant ma korbę kompaktową 50/34 a Merida 52/36. Jeśli dysponujesz odpowiednią mocą to Merida pozwoli jeździć szybciej. Podsumowując: nie kupiłbym tej Meridy. Moim zdaniem aluminium i aero rama to jakaś pomyłka.
Durden Napisano 29 Kwietnia 2015 Autor Napisano 29 Kwietnia 2015 W Giant TCR SLR korba ma 52/36 shimano 105 a co jeśli do tej grupy dodałbym Cannondale CAAD8 co o tym powiecie w dostepnym sklepie w którym moge go dostać jest możliwość dobrania korby 52/36 ale co z tym suportem i czy jeśli mam tam 50/34 obecnie to i łancuch muszą dac dluzszy? Ok ale co powiecie o Cannondal. I jaki rozmiar przy 180 w Cannondale 54 czy 56? I czy w meridzie mamy maszynowe lozyska w piastach? Tutaj daje specyfikacje Giantai geometria http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.slr/18825/76283/#geometry a tu Cannondale CAAD8 http://www.cannondalebikes.pl/rowery/2015-2015-road-bikes/elite-road/caad8/caad8-5-105 Te same geometrie rożnica jest tylko w długo.ści górnej rury Cannondale ma 54 Giant 53.5 i Giant jest ciut krótszy od osi do osi ma 98,6 a Cannon 99,3 mówie o ramie Giant M/L Cannondale 56. Także wychodzi na to, że chyba zakupie Gianta.
pawel1985x Napisano 1 Maja 2015 Napisano 1 Maja 2015 Durden jak szukasz gianta to mam na sprzedaz Gianta TCR carbon 1 z tamtego roku calego na ultegrze 2x11 do sprzedania uzywany ale stan bardzo dobry, Napisz jakiego rozmiaru szukasz
Durden Napisano 3 Maja 2015 Autor Napisano 3 Maja 2015 Rozmiar M/L tylko, że ja za karbonem nie przepadam.
Durden Napisano 3 Maja 2015 Autor Napisano 3 Maja 2015 Nie chce miec karbona polamanego, takze wole aluminium
dofik Napisano 4 Maja 2015 Napisano 4 Maja 2015 To powodzenia na polskich drogach z alu. Jeżeli są fundusze to nawet bym nie brał pod uwagę alu. Komfort jest nie porównywalny. Ale co ja tam bede pisac... Sorki za off top. Przemyśl jeszcze raz
Durden Napisano 4 Maja 2015 Autor Napisano 4 Maja 2015 http://wrower.pl/sprzet/rama-rowerowa,5451.html aluminium bardziej sztywne, karbon po glebie niewykluczone, ze moze peknac a nawet tego nie zauwazymy, dodatkowo cena
pawel1985x Napisano 6 Maja 2015 Napisano 6 Maja 2015 Alu tez moze sie zmeczyc i cos sie stac nie namawiam nie nalegam To Twoj rower Twoja kasa . Poza tym nie planuj ze zaraz bedzie jakas gleba ,bo tak to nikt by tego nie kupował gdyby przy pierwszej glebie rama miala byc zlamana.Poza tym nie jeden upadł i Czlowiek bardziej poszkodowany niz rower Carbonowy.
sivydym Napisano 6 Maja 2015 Napisano 6 Maja 2015 Nie chce miec karbona polamanego, takze wole aluminium tzn. że alu nie pęka ? Pęka tak samo a może i nawet "lepiej"... Jedyna rama alu na jakiej jeździłem, która daje jeszcze radę na polskich drogach to CAAD10. Cannondale wyciągnął tu maksimum z tego materiału - sztywność, komfort (szału jednak nie oczekuj) i waga okolice 1200 g. czyli lżej niż tanie karbonowe ramy. CAAD8 to jednak lekko gorszy model, za to tańszy no i zielone malowanie na 2015 wygląda super. 180 wzrostu to 56 z tego modelu.
Durden Napisano 6 Maja 2015 Autor Napisano 6 Maja 2015 Caad10 w kolorze czarnym tez wyglada super. Prawda alu tez peka nic nie jest wieczne. Ale alu wydaje sie pewniejsze. Nawiasem mowiac jaka jest waga caad10?
kolunio Napisano 6 Maja 2015 Napisano 6 Maja 2015 Duren nie wiem czy przy tcr slr nie powinieneś brać M jednak. ..
sivydym Napisano 6 Maja 2015 Napisano 6 Maja 2015 Caad10 w kolorze czarnym tez wyglada super. Prawda alu tez peka nic nie jest wieczne. Ale alu wydaje sie pewniejsze. Nawiasem mowiac jaka jest waga caad10? Wyglad rzecz najważniejsza 2012 w czarnym macie lub 2013 w teamowym malowaniu... W zależności od malowania i rozmiaru 1100-1200 g.
pawel1985x Napisano 8 Maja 2015 Napisano 8 Maja 2015 Durden Ja Tobie mowie sprzedam TCR w carbo z tamtego roku na ultegrze 2x11 w dobrej cenie Rozmiar M prawie jak nowy. Nie bój sie ze coś pęknie bo gdzieś na Stronie ktorej podales napisali ze jest to material pękajacy gdy charakteryzowali carbon.. A komfort bedziesz mial znacznie lepszy niz na alu. Tutaj masz fotki Ladny czarny mat z niebieskimi wstawkami cenowo miesci sie idealnie po srodku Twoich wielek cenowych do myśle jest dobra cena patrzac na jego stan. http://pokazywarka.pl/3i8ilg/
Durden Napisano 8 Maja 2015 Autor Napisano 8 Maja 2015 A jaka cene chcesz za swojego TCR? Wazylem dzis caad10 wazy 8.50kg
pawel1985x Napisano 11 Maja 2015 Napisano 11 Maja 2015 Durden JA za gianta cenie idelanie pomiedzy 4500 - 5500 ktore podales w temacie czyli 5000
Durden Napisano 12 Maja 2015 Autor Napisano 12 Maja 2015 Ktory to rocznik i czy cos przy nim robiles?
pawel1985x Napisano 12 Maja 2015 Napisano 12 Maja 2015 Rocznik 2014 nic przy nim nie robilem stan ze tak powiem igła zadnej gleby ocierki , wyscigów.
Durden Napisano 12 Maja 2015 Autor Napisano 12 Maja 2015 Czyli po bulki do sklepu znaczy sie jezdziles
pawel1985x Napisano 13 Maja 2015 Napisano 13 Maja 2015 Wiesz rower jest jak nowy nieskatowany , niezmeczony wkładu finansowego nie wymaga ,naped bardzo dobry ,obrecze nie wytarte ,na korbach nie ma wytarc od butow co moglo by swiadczyc o jego eksploatacji co tu duzo pisac kupowac i cieszyc sie z fajnego roweru w dobrych pieniadzach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.