Skocz do zawartości

[1200zł] Rower do lasu oraz użytkowania w mieście.

tazer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam zamiar zakupić rower[ głownie do jazdy po lesie] do 1200zł. Niestety nie znam się na rowerach i kompletnie nie wiem jaki wybrać. Więcej niestety przeznaczyć na zakup nie mogę. Wzrost: 177 cm, waga: 71kg. Z góry dziękuje.

Napisano

co macie na mysli piszac chinczyk?

Wiadomo gdzie obecnie powstaje 90procent części do rowerów ( i nie tylko) ...Azja.  Ale przynajmniej zarobić dać można polskiej firmie ,która to wszystko do kupy składa i wypuszcza na rynek. 

Panowie, a co sądzicie o Hexagonie x1 i x2?

Kiedyś klasa sama w sobie. Co drugi góral to był Hexagon :)   Obecnie nawet w swojej klasie odstają już od konkurencji zastosowanym osprzętem. Zazwyczaj najniższa półka Shimano , kaseta z 7 tarczami ,amortyzator o małym skoku itd... Myślę ,że 1000 pln (dla x1 )czy 1200(dla x2)  można spożytkować lepiej...  A na pewno lepiej dołożyć do 1300-1400 i znaleźć coś o 2klasy lepsze. 

Napisano

Znalazłem wcześniej wykaz rowerów, które warto w tej cenie kupić. Oto link: http://wrower.pl/porady/jaki-kupic-rower-gorski-do-1000-zl,3381.html Czy warto wogóle zwracać, na któryś uwagę?

Kands Energy 1300 wyraźnie się wybija z tego zestawienia. Na osprzęcie Alivio czyli 2półki wyżej niż reszta. Jest lekki i ma niezły amorek. To sprzęt często polecany i z bardzo dobrymi opiniami użytkowników. 

Napisano

co macie na mysli piszac chinczyk?

Chiński chińczyk oznacza rower wyprodukowany w chinach, przez chińską firmę z chińskim kapitałem. O ile nie jest to marka sprawdzona/zaufana to sceptycznie bym podchodził do takich rewelacji, gdyż niestety chińskie marki (ogólnie) znane są z tego, że kontrola jakości jest mniej restrykcyjna. Poza tym jeżeli firma mieści się w Chinach, to reklamacja będzie dramatem.