Skocz do zawartości

[do 1500] Rower uniwersalny, głownie do miasta

IGVS

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chcę sobie kupić rower, jednak teraz na rynku pełno tego, różnych rodzajów i nie wiadomo za bardzo co wybrać. Upatrzyłem sobie dwa rowery, które są tańsze oczywiście niż ich ceny katalogowe. Zauważyłem, że jeden z nich jest "goły", ale chyba ma dobrą przerzutkę, natomiast drugi ma i teleskop, lepsze hamulce, no i takie ogólne akcesoria. Nie znam się kompletnie na rowerach. Dodam, że głównie na rower patrzę oczami  :P  Proszę o pomoc w ocenie dwóch ofert, jak i może we własnych propozycjach. 

http://www.romet.pl/Rower,RC_500_M,10,480,2304,2013.html

a ten z bajerkami to:

http://www.romet.pl/Rower,MISTRAL_Disc,10,480,622,13815,2014.html

Czy lepiej wybrać rower z teleskopem i 24 biegami, czy lepiej zaufać tym baloniastym oponą i wybrać 7 biegów? Czy hamulce tarczowe są efektywne, czy tylko taki bajerancki dodatek? Jeszcze raz proszę o pomoc. 

Napisano

Czyli ten Mistral będzie lepszą opcją? No bo niby mówia ze te duże opony lepiej amortyzują wszystko.

Napisano

Kolego gdzie będziesz jeździł tym rowerem.

A jest w tytule czyli MIASTO

Polecam przede wszystkim crossa czyli bardziej sportowa wrsja roweru trekingowego.

Zobacz może coś z Kands , Rockrider , Kross evado.

lekki-rower.blogspot.com

Napisano

Dlaczego zaproponowałem tamte firmy ? A dlatego ,że w tym przedziale cenowym jest to dobry stosunek ceny do podzespołów.

W rowerze z niskiej półki cenowej nie powinieneś mieć np.problemu z ramą ponieważ te ramy raczej nie są cieniowane dla zbicia wagi roweru itd. 

Przy Twojej wadze ważne są koła.

lekki-rower.blogspot.com

Napisano

No dobra, a ten Giant, jakieś poważne wady przy moich wymaganiach ma? Bo chyba jestem zdecydowany. I wersja z Nexusem czy standardowa? Bo podobno w mieście ten Nexus się sprawdza i jest bezobsługowy. Gdzieś czytałem że to wynalazek dla niemieckiego emeryta :P 

Napisano