IGVS Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Witam, chcę sobie kupić rower, jednak teraz na rynku pełno tego, różnych rodzajów i nie wiadomo za bardzo co wybrać. Upatrzyłem sobie dwa rowery, które są tańsze oczywiście niż ich ceny katalogowe. Zauważyłem, że jeden z nich jest "goły", ale chyba ma dobrą przerzutkę, natomiast drugi ma i teleskop, lepsze hamulce, no i takie ogólne akcesoria. Nie znam się kompletnie na rowerach. Dodam, że głównie na rower patrzę oczami Proszę o pomoc w ocenie dwóch ofert, jak i może we własnych propozycjach. http://www.romet.pl/Rower,RC_500_M,10,480,2304,2013.html a ten z bajerkami to: http://www.romet.pl/Rower,MISTRAL_Disc,10,480,622,13815,2014.html Czy lepiej wybrać rower z teleskopem i 24 biegami, czy lepiej zaufać tym baloniastym oponą i wybrać 7 biegów? Czy hamulce tarczowe są efektywne, czy tylko taki bajerancki dodatek? Jeszcze raz proszę o pomoc.
Pablo59 Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Do miasta i takie szerokie opony ?? A PO CO ?? Będziesz jeździł a nie patrzył na niego - choć kwestie wizualne są zrozumiale
IGVS Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Napisano 20 Kwietnia 2015 Czyli ten Mistral będzie lepszą opcją? No bo niby mówia ze te duże opony lepiej amortyzują wszystko.
kidot Napisano 20 Kwietnia 2015 Napisano 20 Kwietnia 2015 Kolego gdzie będziesz jeździł tym rowerem. A jest w tytule czyli MIASTO Polecam przede wszystkim crossa czyli bardziej sportowa wrsja roweru trekingowego. Zobacz może coś z Kands , Rockrider , Kross evado. lekki-rower.blogspot.com
IGVS Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Napisano 20 Kwietnia 2015 Spoko, popatrzę, dodam że rower musi być duży i wytrzymały Niestety urosło mi się wzwyż i wszerz (195 cm i ponad 130kg) Zaproponowano mi w sklepie coś co rzekomo ma być wytrzymałe, ale jest z "innej" półki cenowej i zastanawiam się czy nie skorzystać. http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tourer.cs.1/18840/76300/#technologies