Skocz do zawartości

[rower] Kands Eenergy 1300 - kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema, jako że zbliża się lato a mój stary złom leży rozwalony gdzieś w garażu postanowiłem kupić jakiś rower do 1200 zł, i zastanawiam się nad Kands Energy 1300, chodzi o ten model : http://rowerykands.pl/rowery/59-wyprzedaz-kands-eenergy-1300-model-v-brake.html#/kolor-czarny_mat/rozmiar_ramy-19 i kilka pytań.

- Opłaca się za tą kwotę kupić ten rower, czy może coś innego polecacie do jazdy po ulicy/leśnych drogach.

- Jestem kompletnie w tym zielony, jaką wielkość ramy kupić żeby było ok ? z jakiś wzorów na internecie wyszło mi 18,4 cala to kupić 19 ? mam 173 cm wzrostu.

- no i ostatnie pytanie wiecie może czy ten sklep jest godny zaufania ?

odpowie ktoś ? ;d

Napisano

A rzeczywiście potrzebujesz coś a'la MTB a nie crossa do swojej jazdy?

Podaj jeszcze długość nogi - bo bardziej rzutuje na rozmiar niż wzrost ...

Aha - są miejsca gdzie w 1199zł  jest już wliczony koszt wysyłki ...

Napisano

Rower szału nie robi ale w tej cenie nic lepszego nie znajdziesz. Więc jak nie skombinujesz więcej pieniążka to bierz.

Co do rozmiaru to zmierz długość nogi po wewnętrznej stronie od krocza do ziemi i porównaj z tą tabelką.

6fbnd1.jpg

A co do sklepu to nie mam pojęcia ale pewnie można zapłacić przy odbiorze.

Napisano

- Opłaca się za tą kwotę kupić ten rower, czy może coś innego polecacie do jazdy po ulicy/leśnych drogach.

Kands może być, ale raczej Maestro niż Energy. Do takiej jazdy to cross a nie pseudo-góral.
Napisano

jest 81 cm w nodze, @modrzew a podałbyś linka do tego Maestro ? bo nigdzie nie mogę znaleźć, no i powiedzcie mi czym różni się MTB od Crossa ? bo z wyglądu podobne dość, sorry ale jestem kompletnym laikiem w to :P

Napisano

Lazaro integral V3, bo rama raczej 17 niż 19 ...  a maestro w 17 nie występuje.

Geometria ramy, węższe opony, inne zębatki z przodu  - to główne różnice :)

Ale jak na alivio to 1400 zł trza dać...

Napisano