Gość Herbaciany Napisano 7 Marca 2015 Napisano 7 Marca 2015 Witam. Jestem zainteresowany rowerem typu hardtail z widelcem o skoku max 160mm w wymienionym wyżej przedziale cenowym 2000-3000PLN. Może to być nawet składak albo części które złożę do kupy,nie chodzi mi o 100% fabryczny rower. Nie chcę sam wybierać części do roweru ponieważ jestem zielony w tym temacie. Pozdrawiam
beskid Napisano 7 Marca 2015 Napisano 7 Marca 2015 Skoro już rozważasz poskładanie czegoś to nie było by złym pomysłem składanie z nowych części. A przynajmniej te najważniejsze jak rama, amor, koła. Rama Dartmoor Hornet do której możesz wsadzić wideł do 150mm nie jest sporym wydatkiem. Problem to amor bo to ważna część na której nie ma co oszczędzać. Czy nowy czy używka.
Gość Herbaciany Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 Skoro już rozważasz poskładanie czegoś to nie było by złym pomysłem składanie z nowych części. A przynajmniej te najważniejsze jak rama, amor, koła. Rama Dartmoor Hornet do której możesz wsadzić wideł do 150mm nie jest sporym wydatkiem. Problem to amor bo to ważna część na której nie ma co oszczędzać. Czy nowy czy używka. Znalazłem ramę http://olx.pl/i2/oferta/rama-dartmoor-hornet-m-16-lub-l-18-2014-niebieska-CID767-ID6pbQb.html#:7fa211c77d Tylko jedno pytanie. Ja roweru typu "dirt" nie chcę Więc nie wiem czy ta rama byłaby odpowiednia.
Gość Herbaciany Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 A do czego to ma konkretnie służyć?Przede wszystkim chcę być zadowolony z radości jazdy po terenie szutrowym i nieco trudniejszym. Nie chcę mieć nieprzyjemności z tytułu złamanej ramy czy goleni. Rower ma wytrzymać teren.Rowery "dirt" są zawsze nieco mniejsze, prawie jak BMX, co średnio mi się podoba.
beskid Napisano 8 Marca 2015 Napisano 8 Marca 2015 Skoro chcesz w poczciwym sztywniaku aż tyle skoku to poniekąd na taką ramę jak Hornet jesteś skazany. Jest ona zaprojektowana pod większy skok. Nie widzę powodu aby na jej bazie nie zbudować HT. Nie ma to nic wspólnego z BMX'em.