Skocz do zawartości

[Kierownica/mostek] Jakie wybrać

Michcio12173

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chciałem się was poradzić w kwestii kierownicy a więc ostatnio kupiłem rower KROSS level A2 z 2009 roku rama 21"

Źle mi się na nim jeździ ponieważ mam za nisko kierownicę i muszę się bardzo do niej pochylać myślałem żeby zmienić mostek na bardziej wzniesiony i giętą kierownicę.

Co o tym myślicie pomoże to coś ?

Jeśli tak to proszę o pomoc w wyborze mostka i kierownicy ponieważ nie znam się na tym a nie chce kupić jakiegoś szajsu,

Obecnie w rowerze jest seryjna kierownica i mostek.

Gość Herbaciany
Napisano

Witam chciałem się was poradzić w kwestii kierownicy a więc ostatnio kupiłem rower KROSS level A2 z 2009 roku rama 21"

Źle mi się na nim jeździ ponieważ mam za nisko kierownicę i muszę się bardzo do niej pochylać myślałem żeby zmienić mostek na bardziej wzniesiony i giętą kierownicę.

Co o tym myślicie pomoże to coś ?

Jeśli tak to proszę o pomoc w wyborze mostka i kierownicy ponieważ nie znam się na tym a nie chce kupić jakiegoś szajsu,

Obecnie w rowerze jest seryjna kierownica i mostek.

Cześć.

Zaraz rozwiążemy twój problem, lecz potrzebny jest w tym twój udział.

Wejdź na www.olx.pl i poszukaj mostków których potrzebujesz.

Wybrane, wklej w odpowiedź na to co napisałem.

Doradzę.

Pozdrawiam

Napisano

Masz za dużą ramę. Możesz spróbować zniwelować to krótszym mostkiem i sztycą bez offsetu, ale mega poprawy wygody nie będzie, zwłaszcza że Twój aktualny mostek już jest dość krótki i ma spory wznios. Jeżeli już musisz to tutaj masz mostek, który trochę pomoże. Oczywiście tej firmy nie polecam nikomu, ale ten jest najtańszy spełniający wymagania. Możesz również pomóc sobie sztycą bez offsetu, taką jak ta (ale zważ na średnicę rury!). Chcesz jeździć komfortowo to zmień ramę na 19" ewentualnie 20" z nie za długą górną rurą.

Napisano