ablablabla Napisano 5 Marca 2015 Napisano 5 Marca 2015 Witam, od dłuższej chwili zastanawiam się jaki rower kupić. Chcę żeby to był MTB, wiem że z nowym nie będzie cudów, ale za to używany może mieć wady o których nie wiem. I tutaj moje pytanie co sądzicie, wg tego co jest napisane ten ma lepszy osprzęt, ale jest używany:http://allegro.pl/rower-gorski-mtb-bikespace-deore-fullservis-sklep-i5147274318.htmlChciałby się upewnić, czy na pewno ma kasetę, czy opis zgadza się ze stanem rzeczywistym i czy zauważyliście coś czego w opisie nie ma, a jest ważne. No i co to w ogóle za firma BIKESPACE, jakoś nigdzie nie mogę na temat nic znaleźć. Dla kontrastu chciałem dodać jeszcze 2 nowe rowery:http://allegro.pl/rower-romet-rambler-2-0-wyprzedaz-bonus-i5114335884.html http://allegro.pl/keller-megator-mtb-shimano-sr-sountor-okazja-2015-i5121876138.htmlI co sądzicie o nich? PS. Osobiście nie jestem przekonany co do nowości części, które mają być nowe.Wzrost 175cm, waga 73kg
ablablabla Napisano 6 Marca 2015 Autor Napisano 6 Marca 2015 Czyli, rozumiem, że w te rowery takie dobre, że aż odjęło mowę ;D?
offmarkus Napisano 6 Marca 2015 Napisano 6 Marca 2015 Ten pierwszy jest dla Ciebie za duży - rama 20 cali, a powinieneś mieć koło 17-18. Poza tym co z tego, że ma wymieniony łańcuch i kasete... przerzutka tylna może być już na wykończeniu, a poza tym przy wymianie łańcucha i kasety często potrzebna jest również wymiana korby, a to nie zostało zrobione i nie wiadomo jak działa w takim przypadku napęd. Romet z kolei jest za mały, bo ma ramę 14''. Kettler ma 19, ale musiałbyś się do niego przymierzyć no i na pewno ma wolnobieg, a nie kasete. W sumie to chyba najlepiejj wygląda ten kettler, ale straszy tą korbą
ablablabla Napisano 6 Marca 2015 Autor Napisano 6 Marca 2015 Pójdę go i tak obejrzeć z ciekawości chociaż, jaki jest sposób żebym poznał czy przerzutki się kończą? Jest na to jakiś organoleptyczny sposób? Żebym też na przyszłość wiedział.
offmarkus Napisano 6 Marca 2015 Napisano 6 Marca 2015 Zobacz jak wyglądają kółka przerzutki - czy ząbki nie są już zjechane na okrągło. Możesz nią troszke poruszać czy nie ma jakichś luzów i zwróć uwagę czy hak przerzutki, do którego jest przymocowana, jest prosty. Jak już pójdziesz go obejrzeć to się przejedź i zobaczysz jak działają przerzutki i czy nic nie przeskakuje np. podczas mocniejszego naciśnięcia na pedały, bo jak będziesz podjeżdżał na stojąco gdzieś pod górkę i przeskoczy Ci łańcuch to możesz zostawić zęby na kierownicy albo mostku Wydaje mi się jednak, że choćby wszystko było ok to zobaczysz, że rama jest za duża - jak będziesz wsiadał albo zsiadał to możesz sobie klejnoty poobijać
ablablabla Napisano 6 Marca 2015 Autor Napisano 6 Marca 2015 Dzięki, z tymi przeskakującymi przerzutkami to znam już od dziecięcych lat ;D (rowery kouminjne). A tak, co do rury to fakt, wiem, że stojąc ma to być jakoś 10-15cm, od kroku. Z tym wzrostem to może przesadziłem, bardziej mam 178, ale to dużo nie zmienia ;DCzy może taki byłby lepszym wyborem, (myślę tak bo marka coś mówi), ale nie wiem tak naprawdę co w nim jest.http://allegro.pl/rower-gorski-mtb-kellys-viper-sf-i5114888871.html
offmarkus Napisano 7 Marca 2015 Napisano 7 Marca 2015 Rama tylko 0.5'' mniejsza musisz podejść i sie przymierzyć do roweru - tak będzie najlepiej. Zdjęcia pokazują ogólny stan roweru i będziesz musiał poogladać z bliska jak co wygląda. Jedyne co można zauważyć to wolnobieg z mega range'em i wydaje mi się że przerzutka acera z tyłu No i rower ma zabytkowe mocowanie kierownicy (stery). We wszystkich poprzednich były ahead a tu niestety jest zwykłe mocowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.