Skocz do zawartości

[do 800zł] używany cross ?

qcob

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Niedawno miałem usuniętą łąkotkę i w wyniku komplikacji mam bardzo duży zanik mięśnia czworogłowego uda. Stąd moje pytanie czy na jakimś rodzaju lepiej pracuje ta partia mięśni? (trzeba jak najszybciej ją odbudować) czy to nie ma znaczenia.

Chciałbym jeździć po drogach rowerowych, asfalcie, może jakichś leśnych ścieżkach. Nie znam się kompletnie na rowerach. Mam 195cm wzrostu i ważę około 95 kg. Jaki rodzaj, markę i rozmiar ramy byście mi polecili ?

Na razie chciałbym kupić rower używany tak jak w temacie do około 800 zł (biedny student)

Bardzo dziękuję za wszelaką pomoc! pozdrawiam

• 2 tygodnie później...
Napisano

Koszt nowego to 1200 zł, a sam rower jest bardzo często polecany ze względu na stosunek klasy osprzętu do ceny. Trudno go porównać do Maestro, bo nie jest to cross, ale MTB (ATB).

Napisano

ogólnie bardzo biednie jest z używkami Kands'a i Lazaro, są jakieś serwisy prócz olx gdzie można je znaleźć ?

Napisano

ALE TO NIE SĄ ROWERY DLA CHŁOPA 195 cm !!!!!  Klony kandsa to max 21".

Rama 23" minimum - na mniejsze raczej  nie ma co  patrzeć ...

Napisano

Piszę odpowiedź bo nie wiem jak edytować post.

Dziś zmierzyłem długość mojej nogi i wyszło grubo ponad 90 cm (około 95), więc domyślam się że rama 21" definitywnie odpada.

Możecie mi powiedzieć jaka jest różnica między tymi modelami ?

http://allegro.pl/brennabor-28-niemiecki-cross-24-biegi-gratis-3d-i5140362758.html

http://allegro.pl/brennabor-28-x-cross-24biegi-wersja-limitowana-3d-i5133599544.html

Napisano

Ten ostatni ma np. lepsze przerzutki (alivio vs acera) - i to już powinno wskazać faworyta :)

trudno coś powiedziec o amorze, bo pierwszy jest nieokreślony dokładniej.

Tyle tylko że jakby już się sprzedał ...

Napisano

wydaje mi się że wznowią aukcję. A pod względem geometrycznym są jakieś różnice w ramie ?

Zarchiwizowany