Skocz do zawartości

[~1000zł] Rower trekkingowy dla początkującego

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

W tym sezonie postanowiłem ostro wziąć się za robienie formy oraz skompletowanie dobrego, niekoniecznie drogiego roweru.

Mój wybór padł na rower trekkingowy, ponieważ planuję dłuższe wypady w Polskę w czasie wolnym od studiów, a z czasem być może i dłuższe wyprawy zatem byłby to bardzo dobry wybór, wiadomo, bagażnik, ewentualnie sakwy. Mam zatem pytanie, jak dobry rower uda mi się kupić, bądź złożyć w podanym przedziale cenowym?

Nie wymagam w pełni profesjonalnego sprzętu, na początek nie planuje katować ani roweru, ani Siebie, jestem dosyć początkującym rowerzystą, wszystko przyjdzie z czasem, ale chciałbym miec już na czym pracować.

Aktualnie posiadam Muddyfox'a Ascenta, ale jako iż jest to typowo górski rower chciałbym przesiąść się na coś bardziej przyjaznemu mojemu stylowi jazdy.

Z góry dziękuje za wszystkie rady :)

Głownie chodzi mi o kwestię: Czy kupować gotowego, czy jednak bawić się w składanie. Nie posiadam w tym jednak żadnego doświadczenia.

Pozdrawiam, Kuba ;)

Napisano

Czy kupować gotowego, czy jednak bawić się w składanie. Nie posiadam w tym jednak żadnego doświadczenia.

W tej cenie nie złożysz niczego dużo lepszego od gotowych rowerków, po drugie złożenie roweru od podstaw nie jest łatwym zadaniem i może ci sprawić dużo problemów.

Mogę zapronować http://allegro.pl/kands-1100-cross-line-treking-shimano-srsuntour-15-i5078397296.html - jest kaseta zamiast przestarzałego wolnobiegu, co do napędu to nie można powiedzieć, że jest słabiutki bo jest po prostu dobry jak na tą cenę. Minusem jest brak akcesoriów jak mówiłeś bagażnik itp.

Druga opcja taki Lazaro http://allegro.pl/lazaro-senatore-v2-mocny-trekk-w-dobrej-cenie-men-i5120530855.html

Napisano