Marc84 Napisano 17 Lutego 2015 Napisano 17 Lutego 2015 Witam serdecznie. Planuję kupić mój pierwszy rower crossowy. Dziś oglądałem na żywo taki rower: Giant Roam 1 Disc 2015. Ogólnie podoba mi się, osprzęt niezły, ale martwią mnie trochę widelec i hamulce. Cena 2500 tys. Co sądzicie o tym modelu? A może znacie coś lepszego w tej cenie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i opinie. http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.1.disc/18845/76316/#specifications
niedzwiedz1981 Napisano 18 Lutego 2015 Napisano 18 Lutego 2015 miałem podobny dylemat z tym rowerem, ale po przeczytaniu forum właśnie ze wzgledu na widelec i hamulce zrezygnowałem z tego co koledzy pisali to widelec smiech w tym rowerze, hamulce tez najniższa półka z duża mozliwoscią do klopotliwych wyciekow... w tym przedziale cenowym jak patrzylem niestety wszystkie hamulce hydrauliczne sa na tym samym ,niskim poziomie... mozesz poczytac o tym w dziale hamulce
Marc84 Napisano 18 Lutego 2015 Autor Napisano 18 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedź. Rozważam też coś takiego za 2950 zł. Hamulce jak i widelec inne, Co o tym sądzicie? http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/pl-pl/bikes/model/roam.0.disc.2015/17684/76315/#specifications
ILC Napisano 19 Lutego 2015 Napisano 19 Lutego 2015 Dzięki za odpowiedź. Rozważam też coś takiego za 2950 zł. Hamulce jak i widelec inne, Co o tym sądzicie? Napęd identyczny, amortyzator jeszcze słabszy (NEX jest wyżej od NCX) a przy hamulcach nie odczujesz różnicy.
Marc84 Napisano 19 Lutego 2015 Autor Napisano 19 Lutego 2015 Dziękuję. Czyli nie warto przepłacać 450 zl. Myślę że na moje potrzeby czyli rekreacja, zarówno pierwszy jak i drugi rower będzie ok.
ILC Napisano 19 Lutego 2015 Napisano 19 Lutego 2015 Myślę, że dopłacać nie warto. Od siebie dorzucę jeszcze dwie propozycje do rozważenia http://allegro.pl/rower-cube-curve-pro-58cm-15-motosportgliwice-i5071468417.html oraz http://import.top-narty.pl/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=226269
Marc84 Napisano 19 Lutego 2015 Autor Napisano 19 Lutego 2015 Fajne te rowery, ale kross za mały (potrzebuję L), a cube rozmiar 58, to jest L?
rodszyld69 Napisano 19 Lutego 2015 Napisano 19 Lutego 2015 amortyzator jeszcze słabszy (NEX jest wyżej od NCX) NCX jest o klasę wyżej od NEX-a Tu masz Evado 5.0 z 2013 Rozważam też coś takiego za 2950 zł. W tej cenie lepszy będzie ten Evado 5.0 z 2014
Marc84 Napisano 20 Lutego 2015 Autor Napisano 20 Lutego 2015 Widzę, że oba evado mają podobną specyfikację, Cena duża różnica. Który lepszy?
kidot Napisano 20 Lutego 2015 Napisano 20 Lutego 2015 Specyfikacja podobna w EVADO z 2014 r amortyzator jest blokowany manetką .Z 2013 blokowany jest na goleni .Hamulce przyzwoite i w modelu 2013 Avid elixir 3 a w tym nowszym są Shimano tez dobre hamulce reszta osprzętu na równym poziomie . lekki-rower.blogspot.com
Marc84 Napisano 20 Lutego 2015 Autor Napisano 20 Lutego 2015 Jestem jednak bliski zakupu evado 5.0 2013. Nie wiem jak hamulce, ale reszta mi odpowiada, cena też, no i moim zdaniem ładniejszy od 2014.
rodszyld69 Napisano 20 Lutego 2015 Napisano 20 Lutego 2015 Te dwa roczniki różnią się najwięcej powietrznym amortyzatorem, reszta osprzętu jest na podobnym poziomie.Oba są dobre i warte swojej ceny
Marc84 Napisano 22 Lutego 2015 Autor Napisano 22 Lutego 2015 Kupiony Evado 5.0 2013. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, zarówno na ulicy jak i na bezdrożach.
rodszyld69 Napisano 22 Lutego 2015 Napisano 22 Lutego 2015 Kupiony Evado 5.0 2013. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, Gratuluje zakupu i kilometrów życzę
Marc84 Napisano 24 Lutego 2015 Autor Napisano 24 Lutego 2015 A dzięki, już wiem, że będę zadowolony, jeszcze trzeba trochę podregulować przerzutkę i będzie pięknie
Marc84 Napisano 7 Marca 2015 Autor Napisano 7 Marca 2015 Witam, zrobiłem już parę km tym Krossem Evado 5.0 i polecam wszystkim ten rower. Jak ktoś zastanawia się nad rowerem crossowym, to jest naprawdę godny uwagi. Raz jeszcze wielkie dzięki za pomoc wyborze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.