Skocz do zawartości

[Przerzutka przednia] Jaka?

Rumpert

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Myślałem nad SLX FD-M671, ale nawet nwm czy będzie pasować.
 Prawdopodobnie łańcuch będzie ocierał o prowadnicę przerzutki, ten slx jest do napędu dyna sys (10 rzędowego) pod inna linię i szerokość łańcucha.

Będę w ogóle czuł różnice?
Według mnie, nie. Lepiej jest wymienic manetki oraz linki i pancerze wtedy kultura pracy na pewno wzrośnie.
Napisano

One maja już w komplecie te linki i pancerze? Nie znam się :P

Ile będzie mnie kosztować założenie i wyregulowanie?

Napisano

A przeczytałeś uwaznie pierwszego posta :icon_question:
Przeczytałem, ale budżet jest po to żeby go naciągać  :woot:  Mam 10 letnie przerzutki Altus i do tego te manetki Srama i biegi zmieniają się dużo szybciej i płynniej niż w kumpla 6-letnim GT gdzie z tylu jest Deore Lx, z przodu Alivio i manetki Alivio... O czymś to świadczy ... Jeśli autor tematu chce poczuć różnicę to, albo niech dołoży kasy do tych Sramów , albo niech wymieni linki + pancerze i zostanie przy tym co ma...   
Napisano

Mam 10 letnie przerzutki Altus i do tego te manetki Srama i
 Ja jeżdzę na pełnym napędzie sram x9 ale nie proponuję osobie która ma 100 zł  ^_^ 

Mam 10 letnie przerzutki Altus i do tego te manetki Srama i biegi zmieniają się dużo szybciej i płynniej niż w kumpla 6-letnim GT gdzie z tylu jest Deore Lx, z przodu Alivio i manetki Alivio... O czymś to świadczy ...
przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka, więc jeszcze o niczym nie świadczy.
Napisano

Wymienię tylko linki i pancerza, a na następny rok chyba wymienię cały napęd :)
Dobra decyzja.

przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka, więc jeszcze o niczym nie świadczy.
Fakt przecież kumplowi w pancerze nie zaglądałem :teehee: 
Napisano

Fakt przecież kumplowi w pancerze nie zaglądałem
 to nie tylko pancerze ale też zużycie i czystość pozostałej części składowej napędu w rowerze oraz dbałość o odpowiednie jego ustawienie <_<
Napisano