jaksos Napisano 28 Stycznia 2015 Napisano 28 Stycznia 2015 Wzrost: 182 cm. Waga: oscyluje ok. 85-87 kg. Witam poszukuje najsensowniejszej opcji przy budzecie ok. 2000 zł [+/- 100 zł] nowego roweru dosc uniwersalnego jednak bardziej z pazurem na szybka jazde terenowa przy czym jestem raczej amatorem po drobnych przejsciach z MTB. Interesuja mnie przede wszystkim (chyba xD) 26" kola (opis czytaj dalej) jednak nie wykluczam opcji ze w moim przypadku 29" kolo bedzie poprostu lepsza opcja, ostatecznie 27.5" ktory z tego co wyczytalem jest malo przyszlosciowy i moga byc problemy z rozbudowa ktora z czasem zapewne nadejdzie chociaz wolal bym solidna podstawe w ktorej nie bede musial zbytnio grzebac w najblizszych sezonach. Miałem okazje przejezdzic 1 sezon na KTM Tombstone 2012 albo 2010 rok 26" a ze nie pamietam specyfikacji i jakos nie moge jej znalezc nie mam odniesienia jezeli chodzi o osprzet. Z doswiadczenia po tym modelu wiem ze chcialbym ostro przycisnac jazde przez lasy, wertepy, wzniesienia, kamienie, korzenie a jak wybiore sie w lepszy teren to moze nawet jakies gorki. W ktm mialem straszna radoche kiedy zjezdzalem z asfaltu (szybka jazda, ciasne pokonywanie zakretow z duza predkoscia no i zachowanie rownego tempa jakby nie bylo podczas przeprawiania sie przez las/szutr/pagurki). Minusem dla ktma byly podjazdy pod strome wzniesienia, na samym asfalcie meczylem sie okrutnie (ogromny opor przy ruszaniu/brak mozliwosci wykrecenia duzej predkosci co tez mnie rajcuje ) zapewne tez przez to ze caly czas mialem seryjne opony a po czesci zapewne dlatego ze to raczej nie byl rower przystosowany do asfaltu ,a ze mieszkam w centrum miasta wiec jednak na asfalcie spedzam duzo czasu nim dojade do jakiejs trasy z lepszym terenem a czasami lubie poprostu tez pokrecic sie po starowie noca stad tez rower jednak musi byc zdatny do szybkiego poruszania sie po asfalcie, kostce itp chodzby kosztem wiekszego wysilku ! . Rowniez w ktmie docenilem hamulce hydrauliczne ktore jak na moje