Wojpajek Napisano 7 Stycznia 2015 Napisano 7 Stycznia 2015 Witam, Jestem nowy w Waszej społeczności. Poszukuję roweru na dojazdy z Wilanowa do pracy w Konstancinie (okolice Warszawy). Byłem ostatnio trochę w Skandynawii i uderzyła mnie ilość rowerów stojących na mieście. Ponieważ miesięcznie wywalam na paliwo ok. 900 - 1000 zł, mam coraz gorszą kondycję i samopoczucie uznałem, że warto coś z tym zrobić tym bardziej, że moja siostra cioteczna codziennie jeździ na rowerze. Moja trasa do pracy to ok. 18 km w jedną stronę (!). Mam to szczęście, żę w 70-80% będę miał podmiejską ścieżkę rowerową. Jednak te 20% trzeba będzie przejechać po ulicy. Mam 186 cm wzrostu, wagę ok. 84 Do pracy wożę laptopa, zeszyty do notatek - słowem plecak ;-) Nie mam pojęcia czy citibike to jest dobre rozwiązanie dla mnie. A może trekingowy lub crossowy? Czy taki rower powinien być z tych droższych - dla mnie w tej chwili to ok. 1100 zł (wiem, że i za 2 - 3 tys można też zakupić sprzęt), czy może tańszych - w internecie natknąłem się na różne opinie, że do miasta to tańszy wystarczy. Ale w moim przypadku nie jest to takie 100% miasto... Dzięki wszystkim za odpowiedzi i rady. Pozdrawiam Wojtek
wxp Napisano 7 Stycznia 2015 Napisano 7 Stycznia 2015 18km to sporo, warto zastanowic sie nad rowerem szosowym i tu polecam Triban 300 z decathlonu za 1500zl, nowy ma gwarancje i przyzwoite wyposazenie. Mostek podniesiesz do gory i masz wygodna pozycje, bedzie szybki, jak masz w miare dobrej jakosci sciezke rowerowa to polecam przejechac sie szosowka i zobaczyc jak to jest od kwietnia mozesz smigac plecaczek to zaden problem, mam nadzieje ze masz prysznic w pracy