Black996 Napisano 29 Grudnia 2014 Napisano 29 Grudnia 2014 Witam jestem laikiem nie wiem co wam podać aby wybrać dla mnie rower dlatego proszę o wyrozumiałość. Chciałbym rower którym będę mógł jeździć po drogach gruntowych i asfalcie (na asfalcie najczęściej) mój wzrost to ok. +180cm. Przedział cenowy do 1400zł nie mam więcej kasy na rower. Jeśli ma ktoś jakiś tani sklep to prosił bym o linki. Rowerem musi być nowy i wydaje mi się że MTB.
rodszyld69 Napisano 29 Grudnia 2014 Napisano 29 Grudnia 2014 Chciałbym rower którym będę mógł jeździć po drogach gruntowych i asfalcie (na asfalcie najczęściej) To po jakiego Ci potrzebny rower MTB, szukaj crossa lepiej sie nada na takie trasy. Np: Kands Maestro.
Matt92 Napisano 29 Grudnia 2014 Napisano 29 Grudnia 2014 Dokladnie, tak jak wyzej napisal rodszyld69 potrzebny Ci cross. Maestro bądz taki Northtec. http://allegro.pl/rower-northtec-caledon-vb-rybnik-shimano-alivio-i4923069320.html chyba najlepsze propozycje w tym przedziale cenowym.
AdaskoKross Napisano 30 Grudnia 2014 Napisano 30 Grudnia 2014 kands energy 1300 to też dobre rozwiązanie http://allegro.pl/rower-gorski-kands-energy-1300-z-tarczami-shimano-i4909220331.html.
ILC Napisano 30 Grudnia 2014 Napisano 30 Grudnia 2014 Energy 1300 to rower górski. Autorze, jeśli kupujesz na odległość to dobrze będzie jeśli podasz wewnętrzną długość nogi od podłoża do krocza. Z góry obstawiam 19".