Skocz do zawartości

[do 1400] MTB jaki?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem laikiem nie wiem co wam podać aby wybrać dla mnie rower dlatego proszę o wyrozumiałość. Chciałbym rower którym będę mógł jeździć po drogach gruntowych i asfalcie (na asfalcie najczęściej) mój wzrost to ok. +180cm. Przedział cenowy do 1400zł nie mam więcej kasy na rower. Jeśli ma ktoś jakiś tani sklep to prosił bym o linki. Rowerem musi być nowy i wydaje mi się że MTB.

Napisano

Energy 1300 to rower górski. Autorze, jeśli kupujesz na odległość to dobrze będzie jeśli podasz wewnętrzną długość nogi od podłoża do krocza. Z góry obstawiam 19".

Napisano

Zgadzam się z przedmówcami. Pod twoje słowa i oczekiwania również stawiam na crossa- uniwersalny rower.

Co do wzrostu wujek google nie boli masz tam kalkulatorki i instrukcję jak liczyć jak pisał kolega wyżej, wzrost, długość nogi do krocza. Musisz znaleźć tabelę rozmiarów dla cross/trekking będzie pewnie na tej stronie gdzie i liczydełko do ramy.

Pomyśl nad używanym w tej cenie. Bardzo podobny wątek i budżet jest obecnie prowadzony na forum. Można kupić rower o klasę wyżej, trzeba jednak trochę uważać, prosić o zdjęcia dokładne, obejrzeć z bliska, karta gwarancyjna, paragon, szukaj blisko siebie, nie jesteś pewny pytaj na forum co sądzą inni. Warto kombinować. Zależy tez ile km zamierzasz robić w roku jak nie wiele  to Kands nowy w zupełności Ci wystarczy.

Napisano
na tym osprzęcie co jest sprawdzi się idealnie na to czego wymaga autor ..