maciekab1 Napisano 11 Grudnia 2014 Napisano 11 Grudnia 2014 Witam. Posiadam regulowany mostek do kierownicy. Nie piszę jakiej marki itd., bo to raczej problem uniwersalny. W sklepie powiedziano mi, by po jego wyregulowaniu do odpowiedniej wysokości odkręcić trochę te śruby, które trzymają kierownicę. Zrobiłem to, jednak wydaje mi się, że odkręciłem aż trochę za bardzo - kierownica przy mocniejszych wertepach delikatnie się rusza. Jak bardzo powinienem zatem odkręcić te przednie śruby?
Sagitt77 Napisano 11 Grudnia 2014 Napisano 11 Grudnia 2014 Ciekawe kto i po co nagadał Ci takie głupoty. Kierownica powinna być mocno zamontowana w mostku. Po zmianie ustawienia mostka musisz najwyżej wyregulować położenie kierownicy względem mostka, ponieważ będzie pod innym kątem. Wkręć śruby mocujące kierownicę mocno, tylko nie z całej siły żeby nie ukręcić śrub.
rodszyld69 Napisano 11 Grudnia 2014 Napisano 11 Grudnia 2014 W sklepie powiedziano mi, by po jego wyregulowaniu do odpowiedniej wysokości odkręcić trochę te śruby, które trzymają kierownicę. Zrobiłem to, jednak wydaje mi się, że odkręciłem aż trochę za bardzo - kierownica przy mocniejszych wertepach delikatnie się rusza. Jak bardzo powinienem zatem odkręcić te przednie śruby? Nie wiem co miali sprzedawcy w sklepie na myśli ale weź dokręć te śruby aby kierownica trzymała się mostka stabilnie. Będziesz musiał to zrobić z odpowiednim wyczuciem dokręcając śruby po przękątnej ( na krzyż).
djzatorze Napisano 11 Grudnia 2014 Napisano 11 Grudnia 2014 Chodziło zapewne o śrubę kapsla sterów. Po jej mocnym skręceniu należy ją delikatnie poluzować, do uzyskania płynnego obrotu kierownicą. Potem zaś dokręcamy wszystkie śruby mostka i to dość mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.