Nygasys Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Cześć.Potrzebuję szybkiej i dobrej porady odnośnie wyboru przedstawionych rowerów. Mianowicie, przymierzam się do zakupu i stawiam tu oto przed Wami 3 rowery na które zwróciłem uwagę. Są to:Unibike Fusion GTS, Unibike Fusion Disc i Kross Level R4.Sytuacja przedstawia się tak:Unibike Fusion GTS mogę mieć w cenie 1376,55 zł.Unibike Fusion Disc w cenie 1499,00 zł.Kross Level R4 w cenie 1899,00 zł.Różnice w cenie to: UFG - UFD = 122,45 zł ; UFD - KLR4 = 400 zł ; UFG - KLR4 = 522,45 złZwracam się z prośbą o podpowiedź, który spośród nich byście kupili będąc w mojej skórze. Jestem w stanie zapłacić za nie tyle ile kosztują, jednak wiecie, że lepiej mieć kasę zaoszczędzoną niż nie mieć.Dodatkowo jestem osobą o wzroście 185 cm i pułapem krocza 85-86 cm. W sklepie myślę, że dopiero sobie pomierzę dokładnie ramę do moich gabarytów.Fusion jest tylko w rozmiarze L - 21". Disc tylko w rozmiarze, który na stronie określony jest jako XXL/190 - 205 cm. Kross w rozmiarach od s - xl, gdzie: L/177-185cm, XL/185-192cm.Rowerem raczej nie będę jeździł po Himalajach i tych nieco mniejszych polskich górkach. Pewnie jakieś ulice, górki wokół domku, od czasu do czasu jakieś lasy, żwirki.Parametry:http://www.unibike.pl/fusiongts.htmlFusion GTSRama:Rozmiar 17", 19", 21", 23"Kolor CZARNO-GRAFITOWY MATRama 26" / ALU 6061 / MĘSKA 17", 19", 21", 23"Widelec SR SUNTOUR XCM / BLOKADA HYDRAULICZNA / SKOK 100MMKomplet sterowy AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNYKomponenty:Kierownica UNO GRADE 1.0 / RISER / 31.8MMChwyty HERRMANS / DOUBLE DENSITYWspornik kierownicy UNO GRADE 1.0 / 31.8MMWspornik siodła UNO GRADE OESiodło SELLE ROYAL VIPERPedały VP / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKAPodpórka -Bagażnik -Błotniki -Napęd:Manetki SHIMANO ALTUS M310Przerzutka przednia SHIMANO ACERA M360Przerzutka tylna SHIMANO ALIVIO M430Hamulce SHIMAONO ACERA M422Dźwignie hamulca SHIMANO ALIVIO M421Kaseta / Wolnobieg SHIMANO ALTUS HG31-8 / 11-32T (8 biegów)Łańcuch SHIMANO HG40Mechanizm korbowy SHIMANO ACERA M361 / 42X32X22T / OSŁONAŚrodek Suportu TH / 7420ST-S / ŁOŻYSKA MASZYNOWE / PODWÓJNE USZCZELNIENIEKoła:Obręcze RODI AIRLINE 1 / CNC / CZARNEPiasty SHIMANO RM40 / RM30 / 32H / CZARNESzprychy SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNEOpony SCHWALBE SMART SAM 26x2.10Dętki SCHWALBE / AVInne:Wyposażenie DZWONEKIlość biegów 24Waga 13,80kghttp://www.unibike.pl/fusiondisc.htmlFusion DiscRama:Rozmiar 17", 19", 21", 23"Kolor CZARNO-BŁĘKITNYRama 27.5" / ALU 6061 / MĘSKA 17", 19", 21", 23"Widelec SR SUNTOUR XCM / BLOKADA HYDRAULICZNA / SKOK 100MMKomplet sterowy AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNYKomponenty:Kierownica UNO GRADE 1.0 / RISER / 31.8MMChwyty HERRMANS / DOUBLE DENSITYWspornik kierownicy UNO GRADE 1.0 / 31.8MMWspornik siodła UNO GRADE OESiodło SELLE ROYAL VIPERPedały VP / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKAPodpórka -Bagażnik -Błotniki -Napęd:Manetki SHIMANO ALTUS M310Przerzutka przednia SHIMANO ACERA M360Przerzutka tylna SHIMANO ALIVIO M430Hamulce SHIMAONO ACERA M395 (HYDRAULICZNE)Dźwignie hamulca SHIMANO ACERA M395Kaseta / Wolnobieg SHIMANO ALTUS HG31-8 / 11-32T (8 biegów)Łańcuch SHIMANO HG40Mechanizm korbowy SHIMANO ACERA M361 / 42X32X22T / OSŁONAŚrodek Suportu TH / 7420ST-S / ŁOŻYSKA MASZYNOWE / PODWÓJNE USZCZELNIENIEKoła:Obręcze RODI BLACK ROCK / CZARNEPiasty SHIMANO RM35 / 32H / CZARNESzprychy SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNEOpony SCHWALBE SMART SAM / 27.5x2.10Dętki SCHWALBE / AVInne:Wyposażenie DZWONEKIlość biegów 24Waga 14,20 kghttp://www.kross.pl/pl/mtb-xc-275/level-r4Level R4 *Ja mam do dyspozycji inny kolor niż na stronie ale to mniej ważneRama Aluminium LiteKolory czarny mat, czarny / czerwony / niebieski polyskRozmiar S, M, L, XLWidelec Suntour XCM RL (skok 100mm, blokada w manetce)Tylny amortyzator -Ilość biegów 27Przerzutka przód Shimano Altus FD-M370Przerzutka tył Shimano Deore RD-M592 SGS ShadowHamulec przód Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm - S, M, 180mm - L, XL)Hamulec tył Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm)Dźwignie hamulca Avid DB1 (hydrauliczne)Manetki Shimano Altus SL-M370, 9 biegówKorby Shimano Acera FC-M371 44/32/22TSuport SR SuntourŁańcuch Shimano CN-HG53Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio CS-HG400-9 11-34TPiasta przód Joy Tech D041DSEPiasta tył Joy Tech D142DSEOpony Schwalbe Smart Sam 27,5"x2,1"Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)Kierownica Kross Sport Components (aluminium, prosta XS,S-660, M,L,XL-680 31,8mm)Wspornik kierownicy Kross Sport Components (aluminium, ahead, 31,8mm)Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, 27,2mm)Stery VP A41AC pół-zintegrowaneSiodło Kross VL-1353Chwyty KrossPedały aluminium/nylonWaga 14,4Mam nadzieję, że specyfikacja jest czytelna.Doradźcie mi ludzie mądrzejsi ode mnie. Postarajcie się fajnie napisać szczególne różnice pomiędzy rowerami i jak to się ma do ceny. O ile wiem, że GTS od Disc'a różni się hydraulicznymi tarczówkami i rozmiarem koła, to nie potrafię powiedzieć dużo o decydujących plusach Krossa do Fusionów. Wiem, że ma amortyzator z regulacją skoku na manetce i parę lepszych części ale jak się to ma do całości to nie wiem.Aha, i myślę, że Fusion GTS mógłbym mieć też w cenie 1450+ ale to już chyba nie jest taka okazja jak na ten czas. Ktoś tu na forum podał jeszcze Rockridera z decathlonu. http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-81--id_8168918.html#v1323505 Poproszę w takim razie o ujęcie w rozważaniu także ten model, mimo iż kosztuje dość dużo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ILC Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Ja bym na twoim miejscu brał jakiegoś cross'a skoro tylko "czasami masz wjechać w las" a tak to miasto/ubite ścieżki. Coś jak : http://rower-sport.pl/pl_PL/p/UNIBIKE-CROSSFIRE-GTS-2013-17/2042 lub http://allegro.pl/krol-kands-maestro-28-shimano-alivio-2014-okazja-i4855019902.html Ale jeśli mtb to polecany i sprawdzony model : http://allegro.pl/kands-energy-1300-mocne-mtb-alu-full-alivio-tarcze-i4867756960.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Myślałem nad kandsem energy 1300 już. Nawet dzisiaj jednego licytowałem. Mimo to cena, która jest w linku posłanym przez Ciebie nie przekonuje mnie. Rowery, które wystawiłem wydają mi się dużo lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Ale jeśli mtb to polecany i sprawdzony model : http://allegro.pl/ka...4867756960.html Wyjaśnisz może jeszcze, jaki jest sens kupowania roweru na kołach 26", kiedy autor tematu szuka w zasadzie crossa? Rowery, które wystawiłem wydają mi się dużo lepsze. R4 rzeczywiście jest, ale nie aż tak dużo. Z wymienionych jest najlepszą opcją, bo najbardziej nowoczesną i uniwersalną: jako 29er może bez problemu korzystać z opon crossowych (28"), ma hamulce hydrauliczne i napęd 3x9, którego wymiana jeszcze dłuższy czas będzie bezproblemowa. Z tym, że do Twojej jazdy najlepiej pasuje rower crossowy. W tej chwili najbardziej opłacalne są Romety: Orkan 4 i 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Taki rower crossowy różni się czymś jeszcze poza rodzajem i wielkością opon? Jakby mi ktoś mógł opisać różnice między MTB, a crossowym to bym się bardzo ucieszył.A z tych rowerków podanych wcześniej wziąłeś też pod uwagę Rockridera http://www.decathlon...8.html#v1323505 ? Ten Romet 5.0, który poleciłeś kosztuje 200zł więcej od Kross Level R4, a nie potrafię tak dobrze różnic pomiędzy nimi ocenić. Proszę o porównanie parametrów tych dwóch.Romet ma widelec Suntour SF11-NVX MLO 700C. MLO - to jest mechaniczna blokada skoku jeśli się orientuję. To znaczy, że będę się musiał za każdym razem zatrzymać przy blokowaniu/odblokowaniu? Jeśli tak to nie chce takiego roweru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ILC Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Różnią się pod względem praktycznym - MTB jak sama nazwa wskazuje to rower do jazdy w trudnym terenie - góry/korzenie/kamienie/lasy/piach/żwir/błoto i tak można wymieniać jeszcze chwilkę . A cross to rower typowo wycieczkowy, świetny na twarde nawierzchnie tj. asfalt/polne, leśne ścieżki bez większych wybojów, szutry itp, ale tak samo sprawdzi się jako sprzęt do przemierzania miasta...napisałeś, że szukasz roweru uniwersalnego - taki właśnie jest cross i w twoim wypadku lepiej będzie wziąć crossa niż klocowatego MTB. Na pewno odradzam Rometa 4.0, którego ciągle i nieustannie proponuje kolega Shiryu - zapłacisz za markę i tyle. Osprzęt w tym Romecie w żadnym stopniu nie jest lepszy od tego w Maestro. Także radzę się nie zastanawiać i brać Maestro - a zaoszczędzone pięniądze przeznaczyć na akcesoria albo po prostu cieszyć się z 800 zł zostawionych w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 O jaka fajna i miła odpowiedź . A jeśli wybrałbym Kross'a Level R4 i wymienił oponki na semi-slick (które swoją drogą nie wiem ile mogą kosztować) to byłoby to w jakimś stopniu podobne do crossa? Wygoda, szybkość, zastosowanie. I opłacalne.Jest jeszcze ten Romet 5.0, ale on tak bardzo się chyba nie różni od Rometa 4.0 prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 To dostaniesz pokrakę udającą MTB Czy to jest takie ważne żeby rower był koniecznie terenowy jak potem terenu w ogóle nie widzi i jest kombinowanie "co by tu cienkiego włożyć żeby się nie męczyć na asfalcie"? Ulice i górki wokół domu czy inne miejskie parki i laski obskoczy rower, uwaga... miejski! Nie wiem, to jest jakiś dyshonor czy wstyd jeździć czymś takim? Co wątek to w kółko pytania o MTB, czy na szosę czy do miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Na pewno odradzam Rometa 4.0, którego ciągle i nieustannie proponuje kolega Shiryu - zapłacisz za markę i tyle. Osprzęt w tym Romecie w żadnym stopniu nie jest lepszy od tego w Maestro Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między v-brake Saccona/Tektro, a tarczowymi m395 Shimano, to... no nie wiem, jak to skomentować. Korba Altus na kwadracie to pewnie też to samo, co Acera na Octalinku? Jakby mi ktoś mógł opisać różnice między MTB, a crossowym to bym się bardzo ucieszył. Cross ma amortyzator o mniejszym skoku, ma nieco twardsze przełożenia, węższe opony i nieco mniej wyciągniętą (bardziej turystyczną) pozycję za kierownicą. Ten Romet 5.0, który poleciłeś kosztuje 200zł więcej od Kross Level R4 Tylko katalogowo Da się zbić cenę. To znaczy, że będę się musiał za każdym razem zatrzymać przy blokowaniu/odblokowaniu? Teoretycznie. Ja blokowałem w czasie jazdy, choć za wygodne to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Jest jeszcze ten Romet 5.0, ale on tak bardzo się chyba nie różni od Rometa 4.0 prawda? Trochę się różni inaczej by nie był droższy Tu masz Orkana 5.0 jak dobrze rozegrasz negocjacje to kupisz go taniej. Jeżeli masz budzet do 2k zł to szukaj roweru powyżej tej sumy a nastepnie negocjuj ze sprzedawcą cenę wtedy masz szansę kupna rozsadnego roweru. Kandsy sa dobre w swej cenie i sa dla osób z bardzo ograniczonym budzetem i nie ma co zbyt duzo oczekiwac od tego roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ILC Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Jeśli dla Ciebie nie ma różnicy między v-brake Saccona/Tektro, a tarczowymi m395 Shimano, to... no nie wiem, jak to skomentować Jeśli mówimy o użytkowaniu m395 oraz tych v-ek w parku/mieście lub na polnej ścieżce to tak, nie wiedzę różnicy w działaniu. @Nygasys, Widzę, że masz jednak dylemat między typowym MTB a właśnie Crossem. Po twoich postach sądze, że próbujesz kupić rower górski jednak później chcesz go upodobnić do crossa - niestety tak jak ci wyżej koledzy powiedzieli - dostaniesz wtedy "pokrakę udającą MTB". Temat rowerów cross do 1500zł jest wyczerpany - tutaj króluje Kands. Drożej masz coś takiego http://allegro.pl/rower-cube-curve-pro-men-black-anthrazit-grey-2014-i4865869905.html - dość fajna specyfikacja, dodatkowo Evado 4.0 albo Unibike Viper GTS. Ewentualnie szukaj używek w dobrym stanie jak http://allegro.pl/dynamics-by-ktm-deore-slx-hydraulika-piekny-top-i4881708961.html lub za 1200 coś takiego http://allegro.pl/cube-ltd-pro-alivio-hydraulika-super-cena-top-i4881703676.html. --------------- Z MTB w tej chwili do 1500 masz http://allegro.pl/kands-energy-1300-mocne-mtb-alu-full-alivio-tarcze-i4867756960.html Drożej fajne dwa rowerki : Raleigh http://allegro.pl/rower-raleigh-mtb-xvr-2-0-27-5-19-nowy-i4859560989.html Romet : http://allegro.pl/rower-gorski-romet-rambler-r-line-1-0-2014-wyprz-i4888334361.html Oba bardzo fajne i cena/jakość jest bardzo ok - specyfikacja lekko lepsza dla Rometa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parmenides Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Przepraszam za offtopa, ale jeżdżenie po laskach brzmi niezręcznie. Po lasach chodzimy, jeździmy, las podziwiamy, lasu się przyglądamy, O, las! - krzyczymy wychodząc z wielkiej polany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Przepraszam za offtopa, ale jeżdżenie po laskach brzmi niezręcznie Ale można mówić "laski obracamy" Jak czyta to jakaś niewiasta to przepraszam za taki żargon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2014 Jak już w off-top ... to ogniskowy song harcerski sprzed lat brzmiał jakoś tak : ....każdy laskę krzepko dzierży w dłoni, a z młodzieńczej się piersi wyrywa , pieśń potężna,pieśń jak dzwon ... I tu by trzeba przytoczyć dewizę Orderu Podwiązki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Ok w takim razie proszę mi doradzić, który z tych rowerów najkorzystniej wybrać:- Kands Maestro - +/- 1200 zł - Unibike Crossfire - 1425 zł - Romet Orkan 4.0 - 1649 zł - z tym, że ja nie chcę białego roweru więc on już raczej odpada - Unibike Viper GTS - 1889 zł - Romet Orkan 5.0 - 2099 zł Unibike Crossfire mam bankowo za 1425 zł w fajnym sklepie, reszty nie negocjowałem.Z wyżej wymienionych chyba tylko Viper ma hydrauliczną blokadę skoku amortyzatora. Nie wiem jak tam Kands.Orkan nie ma hydraulicznej co mnie trochę zniechęca.Ustalmy w końcu, który najlepiej w stosunku jakość/cena. Jeśli macie jakieś triki na negocjacje ze sklepem to też możecie podrzucić.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ILC Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 To tak, jeśli nie chcesz zbytnio przepłacać i chcesz mieć w miarę przyzwoitego i sprawdzonego Crossa to bierz Maestro (wszystko ok, tylko pamiętaj o napędzie 3x8) --------------------- Odrzucamy od razu uni Crossfire i Orkana 4.0 - Maestro po prostu lepsze i jeszcze tańsze ------------------ Jeśli natomiast celujesz półkę wyżej niż Maestro to porównując Vipera GTS a Orkana 5.0 to ten drugi ma na plus hamulce hydrauliczne, dwie klasy lepszą korbę, kasetę i w zasadzie tyle. Plus dla Unibike to w zasadzie tylko manetki ale to mniej ważne. Reszta jest identyczna poza małymi szczegółami Jeśli miałbym wybierać między tymi dwoma pomijając cenę to Romet wygrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 @@ILC: zabawne. Najpierw piszesz: Odrzucamy od razu (...) Orkana 4.0 - Maestro po prostu lepsze i jeszcze tańsze A w następnym akapicie już: ten drugi ma na plus hamulce hydrauliczne To jak to jest? Hydrauliki są lepsze, czy jednak bez znaczenia? Lepsza korba w końcu ma znaczenie, czy nie? Bo raz "bierz Maestro, olej lepszą korbę, hamulce i nowocześniejszy napęd", a za chwilę "Jeśli miałbym wybierać między tymi dwoma pomijając cenę to Romet wygrywa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 W takim razie porównajcie Romet Orkan 5.0 i Maestro. Jakieś propozycję na negocjacje ze zbiciem ceny też możecie podesłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Jakieś propozycję na negocjacje ze zbiciem ceny też możecie podesłać. Ten rower już jest po obniżce, więc myślę że za 1900 zł masz szansę kupienia tego Orkana. Najlepszym sposobem na negocjacje to zadzwonić i rozmawiać. Najpierw wybadaj czy są skłonni do jakichkolwiek negocjacji cenowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ILC Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 A w następnym akapicie już: Kolejny raz próbujesz tworzyć niemiłą atmosferę - siądź wygodnie i przeczytaj jeszcze raz, może kiedyś domyślisz się że w tym akapicie nie chodziło juz o Orkana 4.0 tylko o Orkana 5.0 porównując go z Unibike co jeszcze dodatkowo było odkreślone od poprzedniej myśli - ,albo idź do lekarza bo ostatnio coś się z Tobą niedobrego dzieje i próbujesz na siłę się ze wszystkimi kłócić, po prostu jeśli nie wnosisz nic do tematu to się nie udzielaj, bo jak widać coś Ci nie wychodzi to "zwracanie uwagi" @Autorze : Można to podsumować tak, że jeśli nie przeszkadza Ci zbytnio wydanie tych kilku stówek więcej to bierz Orkana 5tkę - będzie to sporo lepsza opcja niż Maestro i na pewno na takim osprzęcie jaki ma będzie służyć kilkaaaa dobrych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Niestety nie obniży ceny za Orkana 5.0 Bardzo dobrze gościowi w tej chwili schodzą.Zatem pozostał mi Kands Maestro lub Kross Evado 4.0. Zadzwoniłem do sklepu w moim mieście z Krossami. Powiedział, że ma Evado 4.0 w cenie katalogowej 2000, lecz że jest zima to opuści z 200zł. Spytałem czy to wersja "czarno-szara" czy biała to powiedział, że czarna. Nie był do końca pewny tego co mówił. Z tego co widze kolor jest ważny, bo "czarny" z tego roku ma lepszy osprzęt niż "biały" z 2015.Jeśli uda mi się uklepać Evado z osprzętem Alivio/Deore za 1800 zł to rozumiem, że mam się nie zastanawiać i brać z salonu.Zobaczymy, co da się zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 Jeśli uda mi się uklepać Evado z osprzętem Alivio/Deore za 1800 zł to rozumiem, że mam się nie zastanawiać i brać z salonu. Spróbuj coś ugrać z ceny a jak nie to niech dołoży jakieś gratisy np: lampki, pomka. koszyk z bidonem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 może kiedyś domyślisz się że w tym akapicie nie chodziło juz o Orkana 4.0 tylko o Orkana 5.0 porównując go z Unibike co jeszcze dodatkowo było odkreślone od poprzedniej myśli Ależ dokładnie o to mi chodzi. Orkan 4.0 jest od Maestro lepszy w tych samych punktach, w których Orkan 5.0 od Vipera. Dodatkowo ma nowocześniejszy napęd (już 3x9). Mimo to piszesz "Odrzucamy od razu (...) Orkana 4.0 - Maestro po prostu lepsze (...)", co punktowałem jako bzdurę i będę punktował dalej. Jakby tego było mało już w następnym akapicie podpowiadasz wybór Orkana 5.0 w porównaniu z Viperem. Bo nagle hamulce hydrauliczne stają się zaletą, nagle zauważasz lepszą korbę... Każdy może sobie ocenić, ile warte są takie rady. PS. Tą radę z lekarzem bądź łaskaw zachować dla siebie. Albo i zastosować do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nygasys Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 W końcu zdecydowałem się na kupno roweru. Dzięki Wam wszystkim za rady i podrzucanie dobrych myśli.Koniec końców zdecydowałem się na Kross Evado 4.0. Targa mną nieco, że jest to słabszy rower od Orkana 5.0 (jeśli nawet ja to widzę to musi być dużo słabszy, mam nadzieję, że się mylę) i dużo droższy od Kandsa Maestro, którego prawie kupiłem lecz zniżka na Evado mnie od niego oddaliła. Podsumowując, na rower z akcesoriami wydałem więcej niż postawiony limit na początku przygody z tematem rowerów, kiedy to chciałem przeznaczyć nie więcej niż 1500zł.Do Krossa przekonał mnie fajny sklep, z przyzwoitymi cenami akcesoriów i dobrymi warunkami gwarancyjnymi oraz bliskość autoryzowanego sklepu Krossa w stosunku do mojego domku.Moje zakupy to: Rower Kross Evado 4.0 2014r. w rozmiarze 'L' Sigma Lampka Przednia Quadro Czarna Torch Lampka Tył Tail Bright 3 Torba rowerowa Kross Triangle Bag Onguard Bulldog STD LM U-Lock 115MM X 230MMWeldtite Olej z Teflonem TF2-PLUS DRY 75ML Koszyk na bidon Futura Classic Srebrny Bidon Isostar 650 ML Srebrno Czarny z Przykrywką Licznik Kross KRC 309 Cena za wszystko: 2320 zł.Mam nadzieję, że zakup nie jest najgorszy. Co Wy o tym myślicie? Dzięki jeszcze raz za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Co Wy o tym myślicie? Sam to zweryfikujesz ale według mnie może być. Jedynie doczepiłbym się do licznika, Sigma była by lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.