Skocz do zawartości

[Amortyzator] Fox F100RL, ocena aukcji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie sugeruj się stanem/tym co pisze..

ja kupiłem foxa f80 w podobnej cenie i miał zmasakrowane golenie za podkową, tam gdzie się syf zbiera najczęściej.

Oczywiście żadne foto nie przedstawią stanu faktycznego amora, ale na to uważaj, bo patrzę i nie widzę by zdjęcia uwzględniały to newralgiczne miejsce

Napisano

Przy zakupie używanego amora niestety jest ryzyko. To część, która pracuje intensywnie w rowerze i nie zawsze jest prawidłowo serwisowana. Sprzedawcy nie zawsze są uczciwi, a czasem mogą sobie nie zdawać sprawy ze stanu amora. Naprawy niestety bywają drogie. Sam naciąłem się na RS Reconie "niekatowanym" w "super stanie" i "po serwisie", a okazało się, że ma uszkodzoną anodę poniżej uszczelek i komplet uszczelek do wymiany. A nawet po naprawie ciągle przeciekał.

Napisano

Korona nieco pokiereszowana, a ślady zamalowane na biało. Na goleniach już na mało wyraźnym miejscu widać punktowe naruszenie powłoki i lekkie przebarwienie/przetarcie. Cena niska ale nie bez powodu. 

Napisano

nie łatwiej kupić nową rebę? Chodzą z manetką nowe po 999..

Wiem że ciężko się zbiera kasę na amor, bo sam wtopiłem w foxa, a Ch*j/yy sprzedający zaraz po sprzedaży zlikwidował konto na allegro no i wtopiłem 780zł..

a już wolałbym się zapożyczyć, lub zbierać dalej, niż kupować używkę..


Lepiej sobie odpuść i popatrz np na promocje dt swissa, też w okolicach 900 wyhaczysz nowego..

 

  • Mod Team
Napisano

Tego typu ryzyko zawsze występuje przy kupnie używki, wszystko zależy od tego czy autor ma zamiar sam serwisować swój widelec czy w serwisie, jeśli w grę wchodzi jedynie druga opcja to faktycznie kwestia łatwości obsługi dt jest bez wielkiego znaczenia. Obawiam się tylko że koszt mógłby spokojnie przekroczyć wspomniane 120zł.

Napisano

no niby bieganie z dt swissem na serwisy, ale wolałbym wydać za rok 120zł na serwis dt swissa niż 600złna wymianę goleni, ślizgów i ogólny serwis w foxie..

A ile kosztuje serwis dt z wymianą goleni i ślizgów? Jak dajesz porównanie to może warto by było adekwatne ;)

Ceny serwisu Foksów zależnie od modelu i zakresu czynności wyglądają tak wg autoryzowanych serwisów:

http://www.cult-bikes.com/FoxServiceForx.htm

http://bicykleta.pl/cennik-fox-racing/

Napisano

Jak dla mnie to nie będzie powodowało skutków ubocznych. Jak bardzo by ci takie coś przeszkadzało to można to wypełnić lakierem.

Sam w moim Manitou mam takie rysy, a kumpel ma w ogóle z 3 razy takie jak ta Reba i nic się z tym nie dzieje.

  • Mod Team
Napisano

Dokładnie takie uszkodzenia nie wiele zmieniają w pracy widelca, no chyba że jest jakiś ostry zadzior to będzie trochę wycierał ślizg ale po czasie i tak się wyrówna. Poprosiłbym raczej o zbliżenie jak mocne jest to skaleczenie ale nie wygląda aby miał tam być większy wgniot albo zdeformowana rura więc spokojnie, to nie dyskwalifikuje tej sztuki.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...