GIANT84 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Witam, mam maly problem, od pewnego czasu licznik zaczyna szalec, jade do pracy wszytko dziala, wracam z pracy to predkosciomierz zaczyna migac ale nie pokazuje predkosci ani nic nie zalicza. W czasie jazdy wycigam go i wkladam ale dalej nic. W domu po jakims czasie zaczynam krecic kolem i jest wszytko ok. Raz nawet podczas jazdy wlaczyl mi sie tryb transportowy. Czym to moze byc spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siemalysy Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Hej. Może łapie wilgoć. Gdzie trzymasz rower pod pracą? Druga kwestia o jakiej pomyślałem to może słaba bateria w liczniku albo w czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Baterie są wystarczająco mocne?Magnes nie jest zbyt daleko od czujnika? Czujnik nie jest zbyt daleko od licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 Rower w pracy jest w cieplym pomieszczeniu. Baterie maja ok 2 miesiecy a magnes razem z czujnikiem sa na stale przymocowane gdzie nie ma nawet mozliwosci przesuniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Zakłucenia z lampki? Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Zakłucenia z lampki? Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty! jest to mozliwe? Lampke tez zawsze mam zalozona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
realkrzysiek Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Nie wiem jak jest czujnik zbudowany, ale zakładam, iż tradycyjnie kontaktron załącza się, gdy w pobliżu jest magnes, a reszta drogą bezprzewodową, albo przewodową do licznika. Kontaktron czasem tak ma, że nie chce prawidłowo działać w niskich temperaturach, a są to zwykłe blaszki w szklanej bańce, które łączą się na skutek pola magnetycznego i nic nie pozostaje poza wymianą czujnika. Chyba, że w czujniku jest jakiś element indukcyjny, który odczytuje pole magnetyczne, a tu znów ten sam problem, kurczenie się w niskich temperaturach i wymiana czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 Wychodzi na to ze jednak wina tmp. Zobaczymy co bedzie dalej. 2 dni jazdy i na razie wszystko chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 jest to mozliwe? Lampke tez zawsze mam zalozonaTeoretycznie tak jak licznik jest bezprzewodowy. Bezprzewodowe pulsometry Sigmy wariowały przy lampkach Mactronica bo te siały zakłócenia. Konkretnie seria "noise" (ironicznie ) Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GIANT84 Napisano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 Ok wszystko jasne okazało się moja lampka ma 4 tryby swiecenia i jeden pulsacjny licznik przestaje pokazywać dane przy polsacyjnym i najniższym trybie Dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.