Skocz do zawartości

[linki i pancerze] podsumowanie


emcinek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak się wpisze w wyszukiwanie hasła "linki" albo "pancerze" to jest tego z milion stron i ciężko się w tym połapać co i jak, tak więc mam prośbę, żeby jakiś obeznany w temacie forumowicz zrobił w wolnej chwili jakieś porównanie, gdzie będzie jako tako napisane, jakie lepsze, jakie gorsze, co warto brać za daną kwotę (co za 50zł, a co za 150zł).

Sam stoję przed problemem linek i pancerzy i nie wiem, czy brać zestaw linek przerzutek i hamulców jagwire (racer) za 110zł, czy kupić jakiś no-name za 20zł, czy może kupić dowolną linkę i jakiś lepszy pancerz, czy odwrotnie?

 

Producentów linek i pancerzy jest multum i jeden pancerz drugiemu nie równy, a ludzie od marketingu, zasypują nas informacjami, jaki to ich produkt jest dobry, o niebo lepszy od konkurencji, że ma teflony, sprawności rzędu 110% i herbatę zaparza rano, a biedny Kowalski spać po nocach nie może, bo nie wie, jaki będzie mieć wpływ na jazdę pancerz, który zgodnie z opisem przynosi śniadanie do łóżka.

 

Dodatkowo mile widziane patenty, jak usprawnić cały zestaw, na przykład: http://www.banachbrothers.pl/index.php/component/content/article?id=60:recepta-na-sukces

 

Pozdrawiam

Napisano

No właśnie nie do końca. To jeden z wielu tematów, ale nie ma tam prawie żadnych konkretów.

Byłem właśnie w sklepie/serwisie, zapytać o ramę i tamtejszy serwisant powiedział, że od lat używa zestawu clarksa na metry, którego koszt wynosi jakieś max 40zł za wszystko i nie ma z tym problemów. Moje pytanie brzmi, jak taki clarks miałby się do zestawu pancerzy jagwire za 100zł? Czy będzie różnica, czy warto inwestować, czy dłużej pożyje?

Jakby ktoś kto się zna na temacie, zrobił krótki opis, na co patrzeć, to nie potrzeba by było tylu tematów o linkach i pancerzach.

Napisano

No właśnie nie do końca. To jeden z wielu tematów, ale nie ma tam prawie żadnych konkretów.

Byłem właśnie w sklepie/serwisie, zapytać o ramę i tamtejszy serwisant powiedział, że od lat używa zestawu clarksa na metry, którego koszt wynosi jakieś max 40zł za wszystko i nie ma z tym problemów. Moje pytanie brzmi, jak taki clarks miałby się do zestawu pancerzy jagwire za 100zł? Czy będzie różnica, czy warto inwestować, czy dłużej pożyje?

Jakby ktoś kto się zna na temacie, zrobił krótki opis, na co patrzeć, to nie potrzeba by było tylu tematów o linkach i pancerzach.

W zimie wymieniałem pancerze i linki. Padło na clarksa i szlifowane linki nierdzewki, zestaw ten jest rewelacyjny. Nie wiem co miałeś wcześniej założone ale jesli zdecydujesz się na ten zestaw będziesz zadowolony. Co do jagwire, nie używałem więc się nie wypowiem.

Napisano

Tak po prawdzie to jakikolwiek zestaw markowych linek i pancerzy szlifowanych czy nie spełni swoja rolę jeśli się go prawidłowo zamontuje czyli rozciągnie linki (także te pre streched) i osadzi cierpliwie w końcówkach. Reszta to już wypadkowa warunków atmosferycznych, ciężko oczekiwać że pancerze zamontowane w rowerze tyranym regularnie w błocie wytrzymają więcej niż jeden sezon.

Napisano

Zaobstalowałem termokurcze jakieś cztery miesiące temu, jeżdżę w praktycznie we wszystkich warunkach atmosferycznych (czyli deszcze mniej lub bardziej intensywne, zimy system nie do tej pory zaznał) gdy jest błoto radośnie w nie wjeżdżam... Jak do tej pory indeksowanie nie pogorszyło się, rower myję wężem ogrodowym.

Ale oczywiście to tylko cztery miesiące.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...