Skocz do zawartości

[1260 - 1520 ] Unibike Flash vs Kellys Cliff 50/60


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem Koleżanki i Koledzy!

 

Mam prośbę - który z tych 3 modeli wybrać?

 

http://www.unibike.pl/flashgts.html

 

Mogę nabyć za 1260 PLN.

 

http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/cliff-50-blue-accent/blue#.VCqA6hawRX8

 

Mogę nabyć za 1360

 

http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/cross/cliff-60-turquoise/turquoise#.VCqKCBawRX9

 

Mogę nabyć za 1520.

 

 

Początkowo chciałem Unibike'a ale na Kellys'y dostałem dobrą ofertę. Niemniej nie wiem czy warto dopłacać, czy jedyna różnica to amortyzator z blokadą?

 

Dziękuję!

Napisano

Kellys cliff 60 jezeli chodzi o wyposażenie to zdecydowanie ma lepsze od pozostałych. Jak wspomniałeś amortyzator ma lepszy z hydrauliczna blokada skoku. Oznacza to że możesz go blokować podczas jazdy bez obawy że blokada nawali, mechaniczną blokadą jest z tym gorzej. Napęd 3x9 dajewiększe możliwości doboru sobie przełożeń. Jeśli uważasz że to Ci nie potrzebne to polecam wybierać z pośród tych dwóch kellysów, unibika bym odrzucił ze względu na najsłabszy napęd.

Napisano

Ja na twoim miejscu bym pochodził po sklepach i poszukał unibike crossfire (jak dobrze poszukasz to idzie za 1550zł znaleźć), napęd będzie miał lepszy od podanych wcześniej rowerów. Tylko jedyna wada to brak blokady amortyzatora.

Napisano

Jeśli potrzebujesz hamulce hydrauliczne to tak a jeśli są Ci zbędne to nie opłaca się dokładać kasy.

 

Te tarcze to spodziewam się nie są najwyższych lotów. Z tego co wyczytałem to dobre kosztują sporo i lepsze są V brake'i niż tanie tarcze, dobrze rozumuję? ;)

Napisano

 

 

lepsze są V brake'i niż tanie tarcze, dobrze rozumuję
Nie. Na suchym DOBRE v-ki będą hamować porównywalnie do tańszych tarcz hydraulicznych (bo mechaniczne to zupełnie inna historia). Z tym, że nie ma już rowerów z fabrycznie zamontowanymi dobrymi v-kami. To raz. A dwa: na mokrym skuteczność v-brake spada wyraźnie, a tarcz nie. No i po trzecie: producenci postanowili zakończyć rynkowy żywot v-brake, więc ubywa amortyzatorów z odpowiednim mocowaniem. Jeśli więc kiedyś będzie konieczna wymiana amortyzatora (czy to z powodu uszkodzenia, czy ze względu na chęć ulepszenia roweru), to do kosztu wymiany dojdzie koszt przesiadki na tarcze. Relatywnie spory koszt.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...