Skocz do zawartości

[siodełko] Dla osoby ważącej ~150kg

Heldan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

wczoraj uszkodziłem swoje siodełko. Mianowicie te dwa pręty wypadły ze swojego miejsca. Czy to da się naprawić? 

Ponieważ w jednym warsztacie powiedzieli mi, że nie warto to od razu pytam co ew. kupić. Ważę dużo, jeżdżę też dużo, ale głównie po drogach i po mieście. rower do Corratec. Coś w tym rodzaju:

http://www.chainreactioncycles.com/pl/en/corratec-x-vert-limited-edition-bike-2013/rp-prod91545

Nie chcę dużo wydać, dlatego myślałem o czymś takim:

http://allegro.pl/siodelko-sportowe-selle-jet-boni-s080-mtb-lekkie-i4468161059.html

ale widząc, że siodełka są też po 500 zł to zastanawiam się czy to do czegoś się nadaje. Co sądzicie?

Napisano

Podbijam dodając zdjęcia:

Na drugim zdjęciu widać uszkodzenie, da się coś z tym zrobić?

Pierwsze zdjęcie ilustruje siodełko - podobne chciałbym mieć, bo było bardzo wygodne, ale nie znam się na tym i nie wiem co będzie podobne.

Pozdr.

post-147867-0-24614500-1407683920_thumb.jpg

post-147867-0-86884600-1407683921_thumb.jpg

Napisano

Na Kopernika 58 w Łodzi (tel. 42 636 95 86) masz sklep rowerowy gdzie oferują usługę bikefittingu. Podjedz tam i niech sprawdzą jakiej szerokości siodło potrzebujesz. Dzięki temu drastycznie wzrasta szansa na to, że kupisz wygodne, dopasowane do siebie siodło.

Napisano

A nie zapłacę tam 10x ceny siodełka? I tak muszę podjechać gdzieś na przegląd to może się tam wybiorę. Pytam Was, bo nie przepadam kupować w sklepach - często jest drożej i wciskają to, co akurat im się nie sprzedaje...

Napisano

Usługa pełnego fittingu jest droga ale jak będziesz chciał tylko siodło to myśle, że wyjdzie niezbyt drogo. Zadzwoń, dowiedz się. A jak już będziesz znał szerokość siodła to możesz je kupić gdzie chcesz i jakie chcesz. Wyjdzie na pewno taniej ni ż kupowanie iluśtam siodeł w poszukiwaniu tego jednego wygodnego. Ja tak bym zrobił a co ty zrobisz to już twoja sprawa.

Zarchiwizowany