Skocz do zawartości

[1400-2000] Cross

Volvox

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja:

wzrost: 187

waga: 100kg

Rower:

Do raczej spokojnej jazdy na wycieczki i miasto. Sam nie znam się i nie grzebię przy rowerze, więc dobrze jakby w miarę bezserwisowy był.

Sprawdzałem już co nieco i rozważałem 2 przedziały cenowe ok. 1400 i ok. 2000. Większość  rowerów w danych przedziałach jest podobna jakościowo, ale są jeszcze Kands Maestro i Lazaro Senatore V3. Jakim cudem mają osprzęt porównywalny z rowerami za 2000? Na czym oszczędzono? Jakby można było za dopłatą coś w nich wymienić na lepsze, to co w pierwszej kolejności wg. was najlepiej?

Obecnie moi faworyci to:

(1400)

Kands Maestro

Lazaro Senatore V3

Northec Caledon VB

Kellys Cliff 40

(2000)

Northec Caledon DB

Unibike Viper GTS

Cross Evado 4.0 (mam nadzieje ze cena u mnie w sklepie 2000 to nie błąd)

Author Stratos

Przyznam  że wolałbym rower z półki 1400, ale szmelcu nie chce kupować, więc w razie czego plan B to rowery z półki 2000 (tylko czy rzeczywiście warto)

Napisano

ja na twoim miejscu nie wahał bym się dołożenia do roweru bo im cena roweru jest większa tym producent montuje w nim lepsze komponenty ( w wiekszości przypadków tak jest ), są lżejsze co daje większy komfort jazdy, z mojego doświadczenia wiem że nie ma rowerów bez serwisowych tak jak samochodów ;) najlepszym wyborem według mnie jest Kross zwłaszcza jak mozliwość kupić go za 2000 zł jeżeli chodzi o osprzęt to jeszcze Northtec jest jeszcze porównywalny a co  do rowerów z ceny 1400 zł mają 8 biegową kasetę i hamulce v-brake jesli chcesz aby napęd w rowerze był trwaszy to musisz szukać osprzetu min. alivio 

Napisano

tez ma alivio ale Kross i Northec napęd maja 3x9 a nie 3x8 a to juz troche jest róźnica w napędzie 3x9 łatwiej będziesz mógł sobie dobrać odpowiadające przełożenia wedle Twej kondycji fizycznej i kadencji 

Napisano