Volvox Napisano 3 Sierpnia 2014 Napisano 3 Sierpnia 2014 Ja: wzrost: 187 waga: 100kg Rower: Do raczej spokojnej jazdy na wycieczki i miasto. Sam nie znam się i nie grzebię przy rowerze, więc dobrze jakby w miarę bezserwisowy był. Sprawdzałem już co nieco i rozważałem 2 przedziały cenowe ok. 1400 i ok. 2000. Większość rowerów w danych przedziałach jest podobna jakościowo, ale są jeszcze Kands Maestro i Lazaro Senatore V3. Jakim cudem mają osprzęt porównywalny z rowerami za 2000? Na czym oszczędzono? Jakby można było za dopłatą coś w nich wymienić na lepsze, to co w pierwszej kolejności wg. was najlepiej? Obecnie moi faworyci to: (1400) Kands Maestro Lazaro Senatore V3 Northec Caledon VB Kellys Cliff 40 (2000) Northec Caledon DB Unibike Viper GTS Cross Evado 4.0 (mam nadzieje ze cena u mnie w sklepie 2000 to nie błąd) Author Stratos Przyznam że wolałbym rower z półki 1400, ale szmelcu nie chce kupować, więc w razie czego plan B to rowery z półki 2000 (tylko czy rzeczywiście warto)
rodszyld69 Napisano 3 Sierpnia 2014 Napisano 3 Sierpnia 2014 ja na twoim miejscu nie wahał bym się dołożenia do roweru bo im cena roweru jest większa tym producent montuje w nim lepsze komponenty ( w wiekszości przypadków tak jest ), są lżejsze co daje większy komfort jazdy, z mojego doświadczenia wiem że nie ma rowerów bez serwisowych tak jak samochodów najlepszym wyborem według mnie jest Kross zwłaszcza jak mozliwość kupić go za 2000 zł jeżeli chodzi o osprzęt to jeszcze Northtec jest jeszcze porównywalny a co do rowerów z ceny 1400 zł mają 8 biegową kasetę i hamulce v-brake jesli chcesz aby napęd w rowerze był trwaszy to musisz szukać osprzetu min. alivio
Volvox Napisano 3 Sierpnia 2014 Autor Napisano 3 Sierpnia 2014 No właśnie Kands i Lazaro mają Avilo (Northec z tyłu też ma)
rodszyld69 Napisano 3 Sierpnia 2014 Napisano 3 Sierpnia 2014 tez ma alivio ale Kross i Northec napęd maja 3x9 a nie 3x8 a to juz troche jest róźnica w napędzie 3x9 łatwiej będziesz mógł sobie dobrać odpowiadające przełożenia wedle Twej kondycji fizycznej i kadencji
copone Napisano 3 Sierpnia 2014 Napisano 3 Sierpnia 2014 Poczytaj wątek o maestro i lazaro - powiem Ci, że pół roku szukałem roweru wiedziałem co potrzebuję. Mając wcześniej markowy rower zdawałem sobie sprawę, że mimo wszystko trzeba się liczyć z tym, że nawet droższy rower może mieć pewne mankamenty. Szukałem roweru na kasecie, z mocnymi obręczami (to była dla mnie rzecz bardzo ważna bo wcześniej musiałem zmienić koło, bo pod moim ciężarem 95kg centrowało się) , na vb bo wiedziałem, że wystarczają w zupełności dla moich potrzeb - i w miarę tani aby zamortyzować koszty roweru (przelicznik dojazd do pracy). No i żeby można szybko jeździć czyli 28" . Po bólach, rozterkach i temu podobnych - lęk przed nieznaną firmą etc kupiłem maestro. No i okazał się to strzał w dziesiątkę. Dzięki Bogu prawie 3000 km a rower śmiga - zmieniałem łańcuch - poza tym tylko dokrecanie kilku śrub i drobne regulacje przerzutek - tzw standard. Chcesz tanio i rekreacyjnie bierz maestro - rama jest rozwojowa - można założyć tarcze czy jak chcesz zaszaleć to nawet opony 29". A 600 czy 700 zł w kieszeni to już coś
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.