dominikl10159 Napisano 31 Lipca 2014 Napisano 31 Lipca 2014 Chcialbym kupic jakis rower szosowy. Jestem kompletnie zielony i czy moglby mi ktos udzielic jakis wskazowek na co zwracac uwage przy takim zakupie osprzety jakich firm sa dobre.Znalazlem cos takiego niedrogo ale nie wiem czy cos takiego sie nada czy lepiej zainwestowac troche wiecej http://olx.pl/oferta/sprzedam-kolarzowke-CID767-ID6eQOd.html#fff03c4b11.
rodszyld69 Napisano 1 Sierpnia 2014 Napisano 1 Sierpnia 2014 a rozmiarowo bedzie pasowac miałem takiego Peugeota dobra rama ale widelec nie jest orginalny koła chyba 27"lepiej szukaj na 28" lepszy dostęp do opon a w tego aby go doprowadzic do stanu używalności będziesz musiał włożyc troche czasu i pieniędzy ale dla upewnienia jakie to są koła spytaj się sprzedawcy może to koła 28" i dlatego zmieniony jest widelec
dominikl10159 Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Napisano 1 Sierpnia 2014 Własnie nie wiem bo nie ma podanych wymiarow tam. Mam okolo 180 i 70 kg. A mam pytanie jeszcze co mogłbys mi doradzic w sprawie tego roweru czy warto go licytowac i jezeli tak to do jakiej sumu http://allegro.pl/kolarka-szosa-kolarzowka-pansonic-bcm-i4452539003.html
rodszyld69 Napisano 1 Sierpnia 2014 Napisano 1 Sierpnia 2014 nawet w dobrym stanie licytuj do swojej sumy 600 ale spokojnie czekaj nie spiesz się zacznij licytować w ostatnim dniu i pilnuj ostatniej minuty licytacji wtedy zaczyna się prawdziwa licytacja mozesz teraz przebić te sumę ale nie dużo
Exodiss Napisano 1 Sierpnia 2014 Napisano 1 Sierpnia 2014 Licytuje się ZAWSZE w ostatnich minutach, chybaze nie szkoda pieniędzy