Skocz do zawartości

[zamiana] Zamiana na singla Giant Rincon 2010

KacperGamingPoL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie!

Zamieniam napęd na 1biegowy z powodu kradzieży roweru.

Mam parę pytań lecz na początek specyfikacje:

Korba: Shimano M151, 42/34/24

Kaseta: Shimano HG30, 11-32, 8 biegów

PYTANIA:

1. Po jakiej nowej zębatce kupić?: moje ulubione ustawienie to tył: 15t przód: 34t

2. jak w korbie wywalić te 3 blaty i wmontować jeden nowy?

3. jeżeli na bębnie zostanie zamontowana jedna zębatka to co wsadzić na resztę bębna?

słyszałem coś o jakichś dystansach w kasetach ale w tych klockach jestem zielony jak shrek...

4 czy zastosować napinacz łańcucha? nie posiadam niestety przerzutki (z roweru została tylko rama i obręcze...)

W odpowiedzi na 2 pytanie proszę o zamieszczenia jakiegoś zdjęcia które śrubki trzeba wykręcić albo najlepiej jakiś filmik. Z góry serdecznie dziękuję :D

Napisano

Siemka Kacper, w odpowiedzi na Twoje pytania:

Ad. 1 - kup/wymontuj z jakiejś starej kasety tą najbardziej odpowiadającą Twoim preferencjom (15T)

Ad. 2 - korba FC-M151 jest z założenia nierozbieralna, nie da się w niej zostawić jednej tarczy chyba, że użyjesz narzędzi tnących

Ad. 3 - na resztę bębenka możesz nałożyć tuleje aluminiowe bądź z tworzywa (np rura kanalizacyjna odpowiedniej średnicy) tak, aby uzupełnić "braki" szerokości tych elementów kasety które usunąłeś

Ad. 4 - w jakimś pobliskim rowerowym na pewno będą mieli jakąś starą przerzutkę która spełni rolę napinacza a pewnie "za piwo" Ci ją oddadzą