Skocz do zawartości

Serwis XCR i problem, z "kapslem" blokady skoku


edanny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Postanowiłem, w moim rowerze dokonać konserwacji amortyzatora SR Suntour XCR. Niestety nie umiejętnie "odkręcałem" korek na prawej goleni (czyli, z blokadą skoku) i nieco go odkształciłem (swoją droga starsznie kiepski plastik). Do rzeczy...Amor przeserwisowany i skręcony..Mam jednak problem, z właściwym montażem "kapsla" blokady i regulacji skoku (ten niebieski). Doskinam go ręką i nie dochodzi do końca..Z jednej strony odstaje 1-2 mm, w efekcie po kilku regulacjach nim, po prostu wysuwa się. Mam, w zasadzie trzy pytania:

 

1. Czy, w środku "gwintowanego korka" powinien znajdować się smar czy powinno być sucho?

2. Znajdująca się, w środku uszczelka nieco się "sfatygowała" może to jej wina?

3. Czy jednak montaż tego kapsla ma być toporny? Czyli doskamy ręką i dalej kilka, może jedno uderzenie młotkiem (gumowym) i po sprawie? Jak je montujecie po serwisie? Młotek konieczny czy powinien wchodzić lekko?

 

Czekam na odpowiedzi..Pozdrawiam

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...