Szafran85 Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam wszystkich. Od razu zaznaczę że jestem zielony jeżeli chodzi o wybór roweru. Zamierzam kupić dwa rowery, dla siebie (190cm, 95kg) i dla żony (160cm, 50kg). Przeznaczenie to szutrowe trasy rowerowe i ubite ścieżki leśne, żadziej jakiś mniej dostępny teren, czasami asfalt, czyli wszędzie . Dodatkowo przez około rok planuję wozić z tyłu w foteliku trzyletnie dziecko, budżet to 2300zł (na oba rowery), z niechętnym dołożeniem 2-3 stówek. Jeżeli chodzi o gust, to podobają nam się rowery MTB (Górale). Z góry dziękuję za pomoc.
Tadeus Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Zmień temat, muszą być klamry - zobacz jak inni w tym dziale to robią Z takimi wymaganiami i budżetem pozostają wam praktycznie tylko Lazaro Evolution v3/Kands 1300/Scud 26 Alivio/Spartacus Elite. Wszystko to samo, tylko z innym malowaniem
Szafran85 Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Napisano 10 Czerwca 2014 Dziękuję za szybką odpowiedź, co mogę powiedzieć o rowerze Lazaro - ładny . Alę do rzeczy, jaka wielkość ramy i kół dla mnie, a jaka dla żony?
Tadeus Napisano 10 Czerwca 2014 Napisano 10 Czerwca 2014 Na stronie "O mnie" większości tych sprzedawców są tabelki. Jeśli to ma być MTB/góral to koła muszą być 26. 28 to crossy.
Szafran85 Napisano 10 Czerwca 2014 Autor Napisano 10 Czerwca 2014 Co do górala to tylko zasugerowałem że nam się podobają, jeżeli polecisz jakiegoś crossa to propozycję są bardzo mile widziane.