pesstro Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Witam. Jestem tutaj nowy, chiałbym zaczerpnąć kilka porad na temat kupna roweru. Zamierzam kupić rower MTB. Jestem z okolic Rybnika, rower chciałbym zakupić w sklepie stacjonarnym ponieważ łatwiej o przegląd i gwarancję. Jestem całkiem zielony w tym temacie. Ostatnio troche pojeździłem i zaproponowano mi takie rowery jak : http://bikesystem.pl/275-/1472-giant-talon-275-5-2014.html ? http://www.pmbike.pl/kross-level-a4-2013 ? Może macie jakieś własne propozycje albo znacie sklep w okoicach Rybnika, Wodzisławia, Jastrzębia gdzie warto kupić rower? Pozdrawiam
Foxi Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Żeby lepiej ci doradzić opisz do czego ma być ten rower. Czy chcesz jeździć do pracy, zawody, rekreacyjnie, ścieżki rowerowe, szutry, asfalt?
pesstro Napisano 18 Maja 2014 Autor Napisano 18 Maja 2014 Roweru chcę używać rekreacyjnie, dojeżdzać do pracy, aktywnie spędzać popołudnia. Większość jazdy po asfalcie ale nie wykluczam jazdy po lesie, szutrze. Pozdrawiam
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Talon 27,5 jest opłacalny dopiero od wersji 3. Piątka jest dość droga i jednocześnie słaba. A4 2013 to niezła oferta, jeśli ma być MTB. Ale ja do twoich potrzeb pewnie prędzej wziąłbym crossa. Np takiego: http://nrowery.pl/rowery-2014/cross/caledon-28-db Na ścieżkach leśnych da radę, a w mieście będzie się znacznie szybciej i łatwiej pomykać.
pesstro Napisano 18 Maja 2014 Autor Napisano 18 Maja 2014 Całkiem ciekawy rower, jest nawet dostępny w Rybniku za tą samą cenę. Myślisz, że warto zainwestować 2000zł w ten rower na moje potrzeby?
Tadeus Napisano 18 Maja 2014 Napisano 18 Maja 2014 Jedyna wada tego roweru to amortyzator z blokadą mechaniczną zamiast hydraulicznej. Da się dostać w tej cenie crossy za hydrauliczną, ale wtedy nie mają hamulców tarczowych, tylko normalne V-ki.